اخبار داغ

در هشتادودومین نشست هیأت‌اجرایی کمیته ملی المپیک صورت گرفت؛

بررسی وضعیت اعزام کاروان و تصویب هزینه‌های ریالی و ارزی/ تصویب پرداخت ۵۰ درصد بودجه مصوب به فدراسیون‌های ورزشی

بررسی وضعیت اعزام کاروان و تصویب هزینه‌های ریالی و ارزی/ تصویب پرداخت ۵۰ درصد بودجه مصوب به فدراسیون‌های ورزشی
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در هشتاد و دومین نشست خود ضمن بررسی وضعیت کاروان اعزامی به المپیک توکیو، جدول هزینه‌های ارزی و ریالی کاروان برای اعزام را تصویب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هشتادو دومین نشست هیات اجرایی صبح امروز به ریاست سیدرضا صالحی امیری و با حضور اعضا برگزار شد که طی آن حاضرین به بررسی موارد مختلفی از جمله وضعیت روند اردوها ، واکسیناسیون ورزشکاران و سایر موارد مرتبط با اعزام کاروان پرداختند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ابتدای نشست آخرین وضعیت سهمیه ها، اردوهای آماده سازی و همچنین واکسیناسیون ورزشکاران اعزامی توسط اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
,
 
,
در ادامه سرکار خانم کریمی دبیر شورای حفاظت از ورزشکاران ،آئین نامه این شورا را ارائه نمودند که با اعمال برخی تغییرات در بخش ساختاری و وظیفه ای؛ این آئین نامه مورد تصویب  هیات اجرایی قرار گرفت.
,
 
,
در ادامه جلسه کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته گزارشی را در خصوص فعالیت های جاری کمیته ملی المپیک ارائه کرد.
,
 
,
سپس نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک توکیو گزارش کامل و جامعی از اقدامات صورت گرفته در خصوص روند آماده سازی ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه شده اند و همچنین ورزشکارانی که خود را برای کسب سهمیه آماده می کنند، گزارش نمود.
,
 
,
سجادی با اشاره به آخرین وضعیت و شرایط برگزاری بازیها جدول هزینه های ریالی و ارزی کاروان را ارائه کردکه مورد تائید و تصویب اعضا قرار گرفت. همچنین مقرر شد جدول هزینه های اعزام به  پنج رویداد دیگرسال جاری نیز در جلسات آتی  هیات اجرایی  مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.
,
 
,
بر اساس تصمیم اعضای هیات اجرایی در حمایت همه جانبه از رشته های اعزامی به المپیک توکیو و با توجه به شرایط موجود و اعلام نیاز فدراسیونهای المپیکی برای برگزاری اردوهای آماده سازی و همچنبن اعزام به رویدادهای کسب سهمیه و برنامه های عملیاتی آنان، مقرر شد تا ۵۰ درصد بودجه مصوب فدراسیونها با درنظر گرفتن شاخص های مصوب طی هفته جاری به حسابشان واریز گردد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه