اخبار داغ

نماینده نداجا در استان مرکزی:

ایستادگی ناوشکن های ایرانی مقابل نیروی دریایی آمریکا عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند

ایستادگی ناوشکن های ایرانی مقابل نیروی دریایی آمریکا عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند
عباسی گفت:رویارویی ناوشکن سهند و سبلان و ناوچه جوشن در مقابل با استکبار و زیاده خواهی‌های آمریکا عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان کشاندند و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی و ملت همیشه قهرمان ایران شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محمد عباسی نماینده نداجا در استان مرکزی عصر امروز در دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۹ فروردین علاوه براینکه یادآور رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاعی کشور است و این نقش از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و صحنه های مختلف همواره چشمگیر بوده همچنین تداعی کننده رویارویی ناوگان نیروی دریایی ارتش با نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس هم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در این رویارویی ناوشکن سهند و سبلان و ناوچه جوشن در مقابل با استکبار و زیاده خواهی‌های آمریکا ایستادند و عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان کشاندند و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی و ملت همیشه قهرمان ایران شدند.

,

نماینده نداجا در استان مرکزی اظهار کرد: عملکرد ارتش اسلامی در طول 42 سال عملکردی درخشان است و به وضوح نشان می دهد که ارتش مرد روزهای سخت است و اعتقاد داریم این نیروی مقتدر برای روزهای سخت و دفاع همه جانبه از ایران اسلامی و این آب و خاک آموزش دیده و آماده به رزم است.

,

وی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح دست در دست یکدیگر و در سایه هدایت های فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) با تمام توان خواب را از چشمان دشمنان و متجاوزان گرفته اند.

,

عباسی اضافه کرد: استان مرکزی با توجه به اینکه دریا ندارد و از دریا نیز فاصله دارد ولی شهدای عزیز و گرانقدری تقدیم نیروی دریایی راهبردی ارتش کرده که نیاز به معرفی برای نسل جوان دارند.

,

وی گفت: شهدای شاخص نیروی دریایی همچون شهید امیر دریادار علی زارع نعمتی فرمانده دوم ناوچه جوشن، شهید امیر دریادار دوم ابراهیم حرآبادی افسر عملیات ناوچه جوشن و شهید امیردریاداردوم تکاور ابوالفضل عباسی و شهید ناوسروان تکاور اسماعیل شعبانی از شهدای مدافع خرمشهر و شهید دشتی ساسانی و  شهید سید محمد حسینی از پرسنل ناوچه پیکان از افتخارات نیروی دریایی راهبردی ارتش در استان مرکزی هستند که همچون سند عزت و سربلندی در کارنامه پرافتخار نیروی دریایی راهبردی ارتش می درخشند.

,

نماینده نداجا در استان مرکزی خاطر نشان کرد: با توجه به ماموریت ها و موقعیت نبرد نیروی دریایی در دفاع مقدس و نقش آفرینی آنها در دریا اکثر شهدای نداجا به علت موقعیت نبردشان جاویدالاثر هستند و استان مرکزی در نیروی دریایی۲۴ شهید  در ۸ سال دفاع مقدس تقدیم به آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی کرده که یاد و خاطره همه آنها و ۶۲۰۰ شهید والامقام استان مرکزی را گرامی می داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه