اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

ارتش مایه عزت و سربلندی ملت ایران است

ارتش مایه عزت و سربلندی ملت ایران است
کریمی گفت: در صحنه بودن و آمادگی روز افزون ارتش نشان از کارآمدی و مردمی بودن ارتش دارد و ارتش مایه عزت و سربلندی ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در دیدار با فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اختصاص روز ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش که نشان از هوشمندی حضرت امام(ره) دارد فرصتی مغتنم است تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای والامقام ارتش به نقش آفرینی این نیروی مقتدر در عرصه های مختلف پرداخت و باید از آن استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ارتش مظهر اقتدار دفاعی کشور محسوب شود و در کنار سایر نیروهای مسلح نقش مهمی در قدرت بازدارندگی ایفا می کند.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: در صحنه بودن و آمادگی روز افزون ارتش نشان از کارآمدی و مردمی بودن ارتش دارد و ارتش مایه عزت و سربلندی ملت ایران است.

,

وی بیان کرد: تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتشی به انقلاب اسلامی که بیش از ۱۴۰۰ شهید والامقام آن از استان مرکزی است نشان از نقش موثر ارتش در پیروزی های دفاع مقدس دارد که خوشبختانه ارتش با همان روحیه جهاد، ایثار و ازخودگذشتگی نقش مهم خود در صحنه های انقلاب را ادامه داده است.

,

کریمی گفت: امروز ارتش انقلابی در کنار سایر نیروهای مسلح و تحت هدایت و فرماندهی مقام معظم رهبری همچون مشت محکم ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان نقش آفرینی می کند.

,

وی خاطر نشان کرد: پیشتازی ارتش در دفاع همه جانبه از کشور در عرصه های مختلف که نمود عینی و عملیاتی آن امروز در مبارزه و کاهش آسیب های بیماری کرونا تجلی یافته نشان از کارآمدی و دانش محوری ارتش دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه