اخبار داغ

کشتی ایران بالاتر از آسیاست

یزدانی: می‌خواهم در المپیک با خوشرنگ‌ترین مدال مردم را خوشحال کنم/ لازم باشد تا المپیک باز هم کشتی می‌گیرم

یزدانی: می‌خواهم در المپیک با خوشرنگ‌ترین مدال مردم را خوشحال کنم/ لازم باشد تا المپیک باز هم کشتی می‌گیرم
قهرمان کشتی جهان و المپیک گفت: اگر لازم باشد تا المپیک در یک تورنمنت دیگر هم کشتی خواهم گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن یزدانی در رقابتهای کشتی قهرمانی آسیا با شکست همه حریفانش در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلای وزن 86 کیلوگرم رسید، تا بعد مدتها در یک تورنمنت بین المللی حاضر شده و خوش بدرخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
یزدانی بعد از مبارزه  فینال  درباره مسابقه با حریف هندی اظهار داشت: بونیای هندی در فینال سال 2019 در فینال حضر نشد. در آن مسابقات حریف هندی به دلیل آسیب‌دیدگی نیامد با من کشتی بگیرد اما اینجا کشتی گرفت. مبارزه خوبی هم بود. من در این مدت به هیچ تورنمنتی نرفته بودم و دوست داشتم تورنمنت سبکی بروم و بدنم را بسنجم تا رفته رفته به آمادگی لازم برسم.
,
 
,
قهرمان کشتی جهان و المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا پیش از المپیک توکیو در مسابقه دیگری نیز حضور پیدا خواهد کرد یا نه، تأکید کرد: تا المپیک اگر لازم باشد حتماً در تورنمنت دیگری شرکت می‌کنم تا به آمادگی برسم و در المپیک با خوشرنگ‌ترین مدال مردم را خوشحال کنم.
,
 
,
وی در مورد حریفان آسیایی اظهار داشت: باید در حد آسیا از حریفان انتظار داشت. بچه‌های ما فنی‌تر هستند و تمرینات بیشتر و بهتری داشتند. کلاس کشتی ما بالاتر از آسیاست. در بعضی از وزن‌ها اتفاقاتی افتاد و بچه‌ها نتوانستند شایستگی خود را نشان دهند. امیدوارم آنها هم در مسابقات بعدی بتوانند دل مردم را شاد کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه