اخبار داغ

نمایندگان فوتبال ایران با انگیزه مضاعف از حیثیت‌مان دفاع می‌کنند؛

همدانی: حاشیه‌های استقلال جمع شده و تیم فنی‌تر بازی می‌کند/ باید به بازی سرعت بیش‌تری بدهیم

همدانی: حاشیه‌های استقلال جمع شده و تیم فنی‌تر بازی می‌کند/ باید به بازی سرعت بیش‌تری بدهیم
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: گرفته شدن میزبانی باعث شد بازیکنان انگیزه مضاعفی داشته باشند و از حیثیت فوتبال کشورمان بیشتر دفاع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار همدانی، پیشکسوت و کارشناس فوتبال در تحلیل عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را باید شکر کرد که این دوره حال همه تیم های ما در آسیا بسیار خوب است. علی رغم مشکلات عدیده ای که فوتبال ما دارد، همه تیم ها توانستند روی این بازی‌ها متمرکز شوند. گرفته شدن میزبانی باعث شد بازیکنان انگیزه مضاعفی داشته باشند و از حیثیت فوتبال کشورمان بیشتر دفاع کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اینکه استقلال تبدیل به یک تیم متحد و همدل شده است، عنوان کرد: وقتی حاشیه های تیم های بزرگ جمع شود، مسائل فنی بهتر خودش را نشان می دهد. اکنون استقلال با توجه به نفراتی که در اختیار دارد، دست هر مربی را باز می گذارد که بتواند تغییر تاکتیک بدهد و شیوه بازی را عوض کند.
,
 
,
همدانی درباره دیدار شب گذشته استقلال و الشرطه گفت: یک اتفاق بسیار خوبی که در بازی دیشب افتاد، این بود که بعد از ایجاد تراکم دفاعی تیم عراقی، بازیکنان ما بسیار با حوصله فوتبال بازی کردند. اصلاً عجله ای برای پاس دادن نداشتند و به بازی خیلی سرعت دادند. تنها چیزی که می تواند لایه های دفاعی را باز کند، سرعت دادن در این لایه هاست.
,
 
,
وی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، افزود: دقت و سرعت در پاس ها و جاگیری فورواردهای ما در لایه های دفاعی این نوید را به من داد که استقلال با تمرکز بالا بازی می کند. خداراشکر دیشب بازی بدون حاشیه را تماشا کردیم. در نهایت این پیروزی را به فوتبال کشورمان و هواداران استقلال تبریک می گویم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه