اخبار داغ

کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده؛

اقلیمی: تا روز آخر پیش از اعزام تمرینات قایقرانان با قدرت دنبال می‌شود/ امیدواریم هرچه زودتر ویزا صادر شود

اقلیمی: تا روز آخر پیش از اعزام تمرینات قایقرانان با قدرت دنبال می‌شود/ امیدواریم هرچه زودتر ویزا صادر شود
سرمربی تیم ملی آبهای آرام گفت: سعی کردیم تمرینات به نحوی باشد که قرنطینه پیش از مسابقات تاثیر منفی بر عملکرد بچه‌ها نگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج اقلیمی با اعلام اینکه منتظر صدور ویزا از سوی تایلند هستیم، اظهار کرد: شرایط کمی سخت شده و کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده و تا آنجا که خبر دارم باید ۱۰ روز در تایلند قرنطینه باشیم و روز به روز کار دشوارتر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اضافه کرد: البته سعی می‌کنیم شرایط روی تمرین بچه‌ها تاثیر منفی نگذارد و تا روز آخر با فشار بالا تمرینات را دنبال کنیم و اگر قرار بر قرنطینه در تایلند بود، فقط بدن بچه‌ها را آماده نگه داریم.

,

اقلیمی در پاسخ به این سوال که «از شرایط رقبا خبر دارید؟» بیان کرد: تا جایی که من کسب اطلاع کردم تیم‌های قزاقستان، چین و عراق از جمع به تایلند رسیده‌اند و در قرنطینه هستند و تمرینات نرمش و کششی را در اتاق انجام می‌دهند. بعد از سه روز اگر نتیجه تست مشکلی نداشت می‌توانند روزی یک ساعت تمرین کنند. دو روز قبل از مسابقه هم پیست بسته برای لاین‌بندی بسته می‌شود.

,

سرمربی تیم ملی آبهای آرام درباره تمرینات تیم گفت: بچه‌ها بی‌وقفه و منظم تمریناتشان را دنبال می‌کنند. ما روزی سه جلسه تمرین برنامه‌ریزی کردیم که به صورت منظم انجام می‌شود و تا روز آخر قبل از اعزام تمرینات را با همین کیفیت دنبال خواهیم کرد تا لطمه‌ای به آمادگی بچه‌ها نخورد.

,

اقلیمی در پایان بیان کرد: هر چند برای همه تیم‌ها این شرایط سخت وجود دارد اما امیدواریم هرچه زودتر ویزا صادر شود و بتوانیم از فرصت باقی‌مانده استفاده کنیم و آسیبی به شرایط بچه‌ها وارد نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه