اخبار داغ

برنامه قهرمان ماسکولار فیزیک جهان برای رقابتهای جهانی

کریمی: در امارات و روسیه به اهدافی که داشتم، دست یافتم/ خودم را برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می کنم

کریمی: در امارات و روسیه به اهدافی که داشتم، دست یافتم/ خودم را برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می کنم
قهرمان ماسکولار فیزیک جهان در سال 2019 گفت: امیدوارم با آمادگی کامل در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حسین کریمی، قهرمان جهان در رشته ماسکولارفیزیک درباره حضورش در مسابقات بین المللی در ماههای اخیر اظهار داشت: من در سال 2019 به امارات رفتم و در این کشور به مدت یک سال و نیم به ورزش حرفه ای، تمرین و مربیگری مشغول بودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: هرچند باشگاهها به خاطر کرونا مدتی تعطیل بود اما بعد از آن، کارم را از سر گرفتم و بدن خود را آماده نگه داشتم. اخیرا یکی دو مسابقه داده ام از جمله یک مسابقه در امارات و مسابقه دیگری در روسیه. از نتایج خودم در این رقابتها راضی هستم و به اهدافی که در این مدت داشتم، دست یافتم.

,

قهرمان ماسکولار فیزیک جهان در سال 2019 درباره مسابقات انتخابی تیم ملی در مردادماه خاطرنشان کرد: برنامه ام این است که روند آماده سازی خود را حفظ کنم و خودم را برای چند مسابقه در آینده آماده سازم. امیدوارم تا آن موقع در آمادگی به سر ببرم و بتوانم در رقابتها شرکت کنم.

,

وی درباره شرایط فدراسیون بدنسازی اذعان داشت: من از سال 1389 ملی پوش بودم و در این مدت در سه رشته پرس سینه، پاور لیفتینگ و ماسکولار فیزیک این فدراسیون، ملی پوش بوده ام. فکر می کنم همه به این نتیجه رسیده اند که در این مدت کوتاه فعالیت ها خیلی متفاوت بوده و نصیرزاده عملکرد خیلی خوبی را نسبت به گذشته در پیش گرفته است. امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد.

,

کریمی در خاتمه درباره مراسم تجلیل از قهرمانان که بهمن سال 99 برگزار شد، گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان افتخار بزرگی بود که متاسفانه به خاطر شرایط کاری، کم سعادتی بودم و نتوانستم در آن حاضر شوم. البته از دور مراسم را پیگیری می کردم و ویدئویی هم فرستادم. هرچند حضور فیزیکی قطعا حس و حال بهتری داشت اما برایم جالب بود که در این سالها این اولین باری بود که چنین مراسم تجلیلی را می دیدم که به این شکل باشکوه برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه