اخبار داغ

فرمانده سپاه درگز:

امنیت و اقتدار از ملزومات اقتصاد پویا و قوی است

امنیت و اقتدار از ملزومات اقتصاد پویا و قوی است
زیدانلو گفت: کشور ایران در عرصه های بین المللی به عنوان کشوری مستقل و قدرتمند شناخته شده، لذا حفظ این امنیت و اقتدار مستلزم برخوردار شدن از اقتصادی پویا و قوی است. تولید سنگ بنای پیشرفت هر کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول زیدانلو فرمانده سپاه درگز در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، اقتصاد قوی را از جمله ضروریات یک کشور قوی دانست و گفت: امروز کشور ایران در عرصه های بین المللی به عنوان کشوری مستقل و قدرتمند شناخته شده، لذا حفظ این امنیت و اقتدار مستلزم برخوردار شدن از اقتصادی پویا و قوی است. تولید سنگ بنای پیشرفت هر کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: متاسفانه بخش اعظم مشکلات اقتصادی کشور ما به نحوه مدیریت ها و ناکارآمدی برخی از مسئولان برمی گردد. اگر می خواهیم در هر زمینه ای از جمله اقتصاد موفق شویم باید نگاهمان به مدیران انقلابی و جهادی و جوانان پرتوان و نخبگان کشور باشد. نگاه برنامه ریزان به درون و بهره برداری از ظرفیت های داخلی عاملی اساسی برای جهش تولید است.

,

فرمانده سپاه درگز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات ابتدای سال، مجددا طبق سنوات گذشته به اهمیت تولید پرداخته و در نام گذاری شعار سال، چهار عامل مجلس، دولت، قوه قضائیه و مردم را در توسعه و افزایش تولید و بهره وری موثر و دخیل دانستند.

,

زیدانلو تبیین کرد: مجلس وظیفه دارد ضمن تصویب قوانین مناسب برای حمایت از تولید، قوانین دست و پا گیر را حذف یا اصلاح کند. دولت هم به عنوان حاکم بر منابع مالی و انسانی وظیفه حمایت و پشتیبانی از تولید را برعهده دارد. قوه قضائیه نیز در راستای رفع موانع همچون قاچاق کالا، رانت خواری و دیگر موانع پیشرفت تولید، گام های اساسی بردارد.

,

وی خاطرنشان کرد: در این میان نقش مردم به عنوان عامل چهارم در افزایش اعتماد و باور به تولیدات داخلی، یکی از مهمترین نقش ها در تحقق این مسیر به شمار می رود. اگر می خواهیم مشکل اشتغال حل شود راهی جز حمایت و پشتیبانی از تولید کننده و سرمایه گذار را نداریم.

,

فرمانده سپاه درگز خاطرنشان کرد: طی کردن مسیرهای بسیار برای دریافت استعلامات و سرگردان اداره ها شدن از جمله سنگ های پیش پای عناصر کارآفرین کشور است که باید هر چه سریعتر به همت مسئولین کشور رفع و برطرف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه