اخبار داغ

در راستای عمل به منویات رهبری؛

کاربران البرز هشتگ #شاهراه_اقتصاد را ترند سوم توئیتر فارسی کردند

کاربران البرز هشتگ #شاهراه_اقتصاد را ترند سوم توئیتر فارسی کردند
کاربران شبکه اجتماعی توئیتر در البرزدر راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب هشتگ #شاهراه_ اقتصاد را ترند سوم توئیتر فارسی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، یک دهه از عمر البرز می گذرد، استانی که به واسطه قرار گرفتن در مسیر ۱۴ استان کشور، همجواری با پایتخت، تراکم جمعیتی بالا و ارتباط نزدیک با یک بازار ۲۰ میلیون نفری و استقرار ۳۵۰۰ واحد صنعتی از موقعیتی استراتژیک برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
ظرفیت های اقتصادی استان البرز به گونه ای است که در بخش های مختلف قطب تولید بوده و نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در  جهان حرف برای گفتن دارد و می تواند ارزآوری فراوانی به همراه داشته باشد.
,
 
,
با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب شعار سال ۱۴۰۰ را تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اعلام کردند، نگاه ویژه به البرز به عنوان شاهراه اقتصادی می تواند ظرفیت های این استان را در کشور و جهان به رخ بازارهای اقتصادی بکشد.
,
 
,
به همین واسطه جمعی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر در البرز هشتگ #شاهراه_ اقتصاد را ترند چهارم توئیتر فارسی کردند، این اقدام در راستای حمایت از منویات رهبر معظم انقلاب و نگاه ویژه مردم به ظرفیت های اقتصادی استان البرز انجام شد.
,
 
,
این کاربران با ۲۲ هزار و ۷۹ توئیت و ریتوئیت توانستد ترند چهارم توئیتر فارسی را به نام البرز ثبت کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه