اخبار داغ

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری:

کاهش ۱۱درصدی تردد شبانه در قزوین/ اثرگذاری محدودیت‌ها منوط به همراهی مردم است

کاهش ۱۱درصدی تردد شبانه در قزوین/ اثرگذاری محدودیت‌ها منوط به همراهی مردم است
شیما زرآبادی‌پور از کاهش ۱۱ درصدی تردد شبانه در این شهر طی قرنطینه هفته گذشته نسبت به هفته پیش از آن خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیما زرآبادی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعمال محدودیت‌های قرنطینه اخیر در هفته گذشته، میزان تردد شبانه در شهر قزوین ۱۱/۶ درصد نسبت به هفته پیش از آن کاهش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
وی افزود: بر اساس این آمار ۱۴/۵ درصد کاهش در راه‌های عبوری نظیر بلوار شهید سلیمانی، شهید بهشتی و شهید باهنر بود و ۸/۶ درصد کاهش در ترددهای مرکز شهر اتفاق افتاده است.
,
 
,
این مقام مسئول با بیان اینکه در این مدت ترددهای کل روز ۴/۹ درصد کاهش یافت، اضافه کرد: ۵/۳ درصد کاهش در راه‌های عبوری و ۴/۲ درصد کاهش در مرکز شهر رخ داد.
,
 
,
به گفته زرآبادی‌پور؛ مقایسه هفته گذشته با مدت مشابه سال ۹۹ نشان می‌دهد تردد شبانه در شهر قزوین حدود ۳۳/۵ درصد کاهش داشته است.
,
 
,
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در راه‌های عبوری ۲۴/۲ درصد کاهش تردد و در مرکز شهر ۴۲/۸ درصد کاهش رخ داده است.
,
 
,
امسال نسبت به سال گذشته با افزایش تردد روزانه روبه‌رو هستیم
, امسال نسبت به سال گذشته با افزایش تردد روزانه روبه‌رو هستیم, امسال نسبت به سال گذشته با افزایش تردد روزانه روبه‌رو هستیم,
 
,
زرآبادی‌پور بیان کرد: اما بر اساس همین مقایسه، تردد روزانه در شهر طی هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل حتی با افزایش نیز همراه بوده به طوری که ۴/۳ درصد افزایش داشته است.
,
 
,
وی عنوان کرد: میزان افزایش تردد روزانه در راه‌های عبوری ۳/۶۷ درصد و در مرکز شهر ۴/۹۶ درصد بوده است.
,
 
,
این مقام مسئول با بیان اینکه سال گذشته با اجرای قرنطینه و اعمال محدودیت‌ها مردم به واقع همراهی کردند، ادامه داد: سال گذشته همین امر منجر به کاهش ترددها شد؛ اما امسال نسبت به سال گذشته حتی با افزایش تردد روزانه نیز روبه‌رو هستیم.
,
 
,
زرآبادی‌پور در پایان گفت: گرچه هفته قبل نسبت به هفته پیش از آن کاهش تردد داشته‌ایم اما به اندازه کاهش تردد در مدت مشابه سال قبل نبوده است و در واقع می‌توان گفت که اثرگذاری محدودیت‌ها منوط به همراهی مردم و کاهش ترددهای آنان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه