اخبار داغ

هیچ مربی همیشه برنده نیست؛

صادقی: حمایتی از عملکردم صورت نگرفت/ به آن‌چه در سایپا انجام دادم، افتخار می‌کنم

صادقی: حمایتی از عملکردم صورت نگرفت/ به آن‌چه در سایپا انجام دادم، افتخار می‌کنم
سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا گفت: حمایت از ابتدای سال گذشته از سوی مدیریت باشگاه دیده می‌شد، اما از ابتدای سال حمایت سال گذشته وجود نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم صادقی درباره تجربه دو ساله حضور روی نیمکت سرمربی‌گری سایپا اظهار داشت: از کارمندان، کارگران و مدیرعامل کارخانه سایپا تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند. من ۲۱ سال در سایپا بوده‌ام و مدیون کارگران سایپا هستم. من تجربه قهرمانی و کسب رتبه سوم لیگ برتر را با سایپا دارم و چند سال خطر سقوط داشتیم. ما تماشاگر نداریم و گفتیم بهتر است در مسیر سازندگی حرکت کنیم. در سال اول جوانگرایی خوبی کردم و با اینکه نتایج خوبی نگرفتیم، مصطفی مدبر و حبیب کاشانی از من حمایت کردند. در نهایت هم در لیگ برتر ماندیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه سایپایی‌ها در لیگ بیستم تلاش کردند از اشتباهات گذشته خود درس بگیرند، تصریح کرد: چند بازیکن باتجربه جذب کردیم و فکر می‌کنم فوتبال ما از لحاظ مالکیت توپ و خلق موقعیت پیشرفت خیلی خوبی داشت. ما نتایج خوبی نگرفتیم و هیچ مربی همیشه برنده نیست. بسیاری از مربیان در شروع کار خیلی موفق نبودند، اما در ادامه کار تجربیات خوبی کسب کردند.
,
 
,
سرمربی پیشین سایپا که با برنامه «فوتبال برتر» گفت‌وگو می‌کرد، بیان داشت: کار کردن با جوانان سختی‌های خودش را دارد، اما دیدن پیشرفت آنها لذت دارد. در دو سال گذشته، ۱۵ بازیکن رده جوانان و امید را وارد تیم بزرگسالان کردم و تلاشم بر این بود که مهارت‌های دیگری هم به آنها آموزش بدهم. می‌خواستم این بازیکنان، انسان‌ها و بازیکنان خوبی بشوند و به کاری که در سایپا انجام دادم، افتخار می‌کنم.
,
 
,
صادقی در مورد پایان همکاری خود با باشگاه سایپا گفت: ۱۰ روز پیش جلسه‌ای با اعضای هیئت مدیره داشتیم. صحبت‌های زیادی پس از دیدار با مس انجام دادیم و تصمیم بر این شد که اگر نتوانم در بازی آخر برنده باشم، استعفا بدهم. در دیدار آخر هم نتیجه مطلوبی نگرفتم و استعفا کردم. مشکلی هم نیست.
,
 
,
وی با انتقاد ضمنی از مهرداد سراجی خاطرنشان کرد: حمایت از ابتدای سال گذشته از سوی مدیریت باشگاه دیده می‌شد، اما از ابتدای سال حمایت سال گذشته وجود نداشت و اتفاقاتی بین من و مدیرعامل باشگاه افتاد که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. در دو ماه گذشته حمایت نسبتاً خوبی انجام شد و به پاس تمام این سال‌ها از مجموعه سایپا تشکر می‌کنم. سایپا ۳۰ امتیاز پیش رو دارد و فکر می‌کنم با کادر فنی جدید، نتایج خوبی می‌گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه