اخبار داغ

چهره مخدوش دهدشت با پیاده‌روهای خاکی+تصاویر

چهره مخدوش دهدشت با پیاده‌روهای خاکی+تصاویر
در شرایط کنونی، و بیماری کرونا که مشکلات تنفسی را برای بخش قابل توجهی از مردم به وجود آورده است، انتظار می رود ساماندهی وضعیت معابر شهر دهدشت در دستور متولیان قرار گیرد چرا که پیاده روهای خاکی چهره شهر را مخدوش کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس رسیدگی به وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و پیاده‌روهای شهر دهدشت، در حوزه خدمات شهری به یک مطالبه جدی برای مردم این شهر تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پوشش خاکی بسیاری از معابر و پیاده روها در شهر دهدشت، تردد عابران را در فصل ها بهار و تابستان با وجود گرد و خاک ها زیاد با مشکل مواجه کرده است.

نهضت سنگفرش پیاده روها و زیباسازی معابر از اصول و حقوق اولیه شهروندی است، اما جای شگفتی است که بخش زیادی از پیاده روهای دهدشت از این امر مهم بهره نبرده است.

به نظر می رسد مسئولان شهرداری پیاده روها را جزو محدوده خدمات دهی خود نمیدانند و برای رسیدگی به آن هیچ وظیفه ای بر گردن خود احسان نمی کنند.

,
,
,
,
,

در شرایط کنونی، وبیماری کرونا که مشکلات تنفسی را برای بخش قابل توجهی از مردم به وجود آورده است  انتظار می رود ساماندهی وضعیت معابر شهر دهدشت در دستور متولیان امر قرار گیرد.
 

,
,
, ,

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه