اخبار داغ

پرسپولیس شخصیت تیمی بالایی دارد؛

خلیلی: مغان‌لو باید در ضربات آخر تمرکز بیش‌تری داشته باشد/ پرسپولیس نباید گوا را دست کم بگیرد

خلیلی: مغان‌لو باید در ضربات آخر تمرکز بیش‌تری داشته باشد/ پرسپولیس نباید گوا را دست کم بگیرد
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نباید تیم گوا را دست کم بگیرد و باید با ترکیب اصلی وارد بازی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن خلیلی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس تجربه ۲ نایب قهرمانی آسیا در ۳ سال اخیر را دارد و با تجربه در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده است. پرسپولیس دارای شخصیت تیمی بالایی است و در بازی اخیر با الریان قطر که با یک گل عقب بود،  توانست  در ۱۰ دقیقه کامبک بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او در خصوص میزبانی گروه C لیگ قهرمانان آسیا توسط تیم گوای هند گفت: احساس می‌کنم کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به کشور‌هایی که در فوتبال ضعیف هستند، کمک می‌کند تا با گرفتن میزبانی انگیزه و تجربه در این رقابت‌ها کسب کنند. طی صحبتی که با بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس داشته ام، آن ها از نحوه برخورد و تلاش‌ هندی ‌ها راضی بودند، اما هندی ها امکانات و پتانسیل لازم را  برای کسب میزبانی ندارند. به نظرم در مراحل بالاتر، AFC میزبانی را به کشور‌هایی که امکانات بهتری دارند، واگذار می‌کند.
,
 
,
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درباره قعر نشینی تیم السد قطر در گروه خود بیان کرد: این نشان دهنده بی کیفیت بودن و یا خطرناک نبودن تیم السد قطر نیست. السد ۴ بازی دیگر را در پیش دارد. تیم‌های حاشیه خلیج فارس، دیزلی هستند. امیدوارم راه نیفتند تا تیم‌های ایرانی از گروه‌های خودشان صعود کنند. این تیم‌ها هزینه‌های چند میلیون دلاری می‌کنند و بازیکنان گران قیمتی در ترکیب خود دارند.  
,
 
,
او درباره شرایط شهریار مغانلو گفت: بازیکنی که با تیم بزرگ و پر هوادار قرارداد می‌بندد، طبیعی است در روز‌های خوبش از حمایت همه جانبه هواداران برخوردار باشد. بازیکنان باید تحمل انتقادات را داشته باشند. بازیکنی که اسیر حواشی نشود و در بازی بهترین تصمیمات را بگیرد، موفق خواهد بود. آل کثیر پس از ۶ ماه محرومیت به ترکیب پرسپولیس برگشته و چند بازی نیاز است تا به شرایط ایده آل برگردد. شهریار مغانلو پشت به دروازه عالی است و در مواقعی که توپ را در اختیار دارد، چرخش‌های خوبی انجام می‌دهد. مغانلو باید در ضربات آخرش دقت بیشتری به خرج دهد.
,
 
,
خلیلی درباره بازی شجاع خلیل زاده مقابل تیم پرسپولیس بیان کرد: نحوه جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس مناسب نبود، اما او جزء بازیکنان با کیفیت پرسپولیس بود و زحمات زیادی در این تیم کشید. در فوتبال حرفه‌ای یا تیم بازیکن را نمی‌خواهد و یا بازیکن خواهان جدایی است. شجاع خلیل‌زاده در بازی مقابل پرسپولیس با غیرت و با تعصب بازی کرد و جلوی هرگونه حرف و حدیثی را گرفت و در نبرد‌های تک به تک هم موفق بود.
,
 
,
سرپرست اسبق تیم پرسپولیس در خصوص بازی پرسپولیس مقابل گوای هند اظهار کرد: آرایش تیم گوا مقابل پرسپولیس مشخص نیست، اما یحیی گل محمدی برنامه خاصی را برای این بازی در نظر گرفته است. پرسپولیس نباید تیم گوا را دست کم بگیرد و باید با ترکیب اصلی وارد بازی شود و در نیمه اول کار را تمام کنند و در نیمه دوم به بازیکنان اصلی استراحت دهد. بازی‌ها هر ۳ روز یک بار و مقداری فرسایشی هستند.
,
 
,
خلیلی درباره گلزنی مهدی طارمی مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در برنامه فوتبال برتر گفت: مهدی طارمی بهترین مکان و در کمترین زمان، بهترین تصمیم را گرفت  که قیچی برگردان بزند. طارمی از هوش بالایی برخوردار است و امیدوارم موفق‌تر باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه