اخبار داغ

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه:

صدور دفترچه های کاغذی متوقف می شود

صدور دفترچه های کاغذی متوقف می شود
امیدقادری گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش کاربرد دفترچه، صدور دفترچه های کاغذی متوقف می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیدقادری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، از کاهش کابرد دفترچه های کاغذی خبر داد و اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش کاربرد دفترچه، صدور دفترچه های کاغذی متوقف می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: بر این اساس از ابتدای اردیبهشت ماه صندوق بیمه سلامت همگانی، از ابتدای خرداد صندوق بیمه روستاییان و عشایر و همچنین از ابتدای تیرماه در تمام صندوق های بیمه ای ( کارکنان دولت، سایر اقشار و ایرانیان) دفترچه های کاغذی صادر نمی شود.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که با جدیت نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک را اجرا کنیم، گفت: نسخه نویسی الکترونیک و کاهش کاربرد دفترچه کاغذی از اولویت های سازمان بیمه سلامت در سال ۱۴۰۰ است و چاپ دفترچه های درمانی به تدریج حذف می شود.

قادری از تمدید دفترچه های درمانی تا شهریور ۱۴۰۰ بصورت سیستمی خبر داد و بیان داشت: با هدف کاهش دغدغه بیمه شدگان و مراجعه آنها به دفاتر پیشخوان، تمام دفترچه های درمانی بیمه شدگان تا پایان شهریورماه بصورت سیستمی تمدید شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: پس ازپایان فروردین ماه، (صندوق بیمه سلامت همگانی) دفترچه به صورت یک برگی و شامل مشخصات بیمه شده چاپ و در اختیاربیمه شدگان قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت با شماره گیری #۱۶۶۶* می‌توانند از نوع صندوق بیمه‌ای و تاریخ اعتبار دفترچه بیمه سلامت خود اطلاع پیدا کنند، افزود: همچنین می توانند در مراجعه به مرکز درمانی طرف قرارداد تنها از طریق شماره ملی، خدمات درمانی را دریافت و با کد رهگیری به داروخانه یا مرکز پاراکلینیک مراجعه و خدمات را دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه