اخبار داغ

سردار قاسم رضایی در رشت:

کشف هزار تن مواد مخدر در سال ۹۹/ مرزبانان در دفاع از کشور نقش اصلی را ایفا می کنند

کشف هزار تن مواد مخدر در سال ۹۹/ مرزبانان در دفاع از کشور نقش اصلی را ایفا می کنند
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر جمهوری اسلامی در سال ۹۹، هزار تن است گفت: با نگاه اعتقادی به کار مرزبانی، می‌توان گفت که آنها مدافع حرم هستند و در دفاع از کشور نقش اصلی را ایفا می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار قاسم رضایی صبح امروز در جریان مراسم افتتاح ساختمان جدید مرزبانی استان گیلان و کلنگ‌زنی ساختمان جدید یگان ویژه استان با اشاره به تعامل میان ایران و قفقاز بیان کرد: استان گیلان جایگاه ویژه‌ای در تعامل بین ایران و قفقاز دارد و روابط تجاری و تردد اتباع دو کشور باعث شده که طبق توافق سران دو کشور، پروژه‌های ریلی، زمینی و دریایی آنها را هر چه سریع‌تر تکمیل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه برقراری ارتباط ریلی میان ایران و قفقاز تاثیر خوبی در مدیریت هر دو کشور دارد خاطرنشان کرد: در حوزه دریایی با ۴ کشور شمالی ارتباط دارد و از طریق این چهار کشور می‌توانیم با سایر کشورها حتی با چین طریق ارتباط داشته باشیم.

,

وی با تاکید بر نقش موثر مرزبانی در حراست از مرزها و تامین امنیت کشور بیان کرد: امروزه نیروی انتظامی مسئول و مجری توافقات بین کشورهای همسایه است و ماموریت خطیر و بزرگی را ایفا می‌کند و با عقبه فنی که در اختیار دارد به راحتی می تواند این موضوع را مدیریت کند.

,

سردار رضایی آرامش حاکم بر مناطق مرزی کشور را مدیون تلاش و مجاهدت مرزبانان دانست و عنوان داشت: مرزبانی از طریق اقدام و عملیات و تعامل با مرزنشینان به وظایف خطیر خود عمل کرده و این موضوع حاکی از آن است که مرزبانی جمهوری اسلامی عمق دارد و ماندگار است.

,

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی همین تعامل میان مرزبانی و مرزنشینان است تصریح کرد: این موضوع می‌تواند الگویی برای بسیاری از کشورها باشد زیرا کشور ما آرامش خود را مدیون این تعامل است.

,

سردار رضایی با اشاره به عقب ماندگی‌ها در حوزه ساختمان‌های ستاد مرزبانی در استان گیلان گفت: با افتتاح این ساختمان جدید مسیر خدمت مرزبانان فراهم شده و مرزبانان ما می‌توانند از این مکان به خوبی استفاده کرده و شرایط را مدیریت کنند.

,

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یکی از موفق‌ترین مرزبان‌های کشور در جهان است که مدیریت هوشمند دارد بیان کرد: با وجود توطئه استکبار اما مرزبانی کشور با مدیریت هوشمندانه خود توانسته اوضاع را به خوبی کنترل کند.

,

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به ۲ هزار کیلومتر مرز مشترک میان ایران، پاکستان و افغانستان خاطرنشان کرد: مرزبانان ما مجاهدت‌های زیادی برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور از طریق این مرز می‌کنند زیرا طبق فرموده رهبری اگر یک کیلو از این مواد مخدر در داخل کشور شود، صدها جوان را به خاک سیاه می‌کشاند.

,

سردار رضایی با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر جمهوری اسلامی در سال ۹۹، هزار تن است ادامه داد: این موضوع بی نظیر در جهان حاصل تلاش و مجاهدت شبانه روزی مرزبانان است و نیروی انتظامی برای تحقق وظایف خود، هزاران شهید را تقدیم کرده است.

,

وی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه شهدای مرزی ما مظلوم هستند گفت: با نگاه اعتقادی به کار مرزبانی، می‌توان گفت که آنها مدافع حرم هستند و در دفاع از کشور نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه