اخبار داغ

حیدری در گفت‌وگو با دانا:

مجلس با هر پیش نویسی که بدون اطلاع نمایندگان باشد مخالف است/به آقای ظریف گفتیم که باید تمام توافقات با اطلاع مجلس باشد

مجلس با هر پیش نویسی که بدون اطلاع نمایندگان باشد مخالف است/به آقای ظریف گفتیم که باید تمام توافقات با اطلاع مجلس باشد
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه پیش نویسی در وین از سوی تیم مذاکره کننده و طرف های برجامی تهیه شود که مجلس در جریان آن نباشد نمایندگان نسبت به آن واکنش نشان خواهند داد.
[

«شهریار حیدری»، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به ورود مذاکرات وین به مرحله پیش نویس گفت: طی دو هفته گذشته جلسه ای با حضور آقای ظریف برگزار کردیم و در آن جلسه نمایندگان خواستار این شدند که محور مذاکرات و جزئیات توافقات به اطلاع مجلس برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه آقای ظریف در این جلسه بر این اطلاع رسانی روند مذاکرات به مجلس تاکید کردند ادامه داد: آقای ظریف پذیرفتند که مجلس در جریان جزئیات مذاکرات قرار گیرد.

,

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه روند مذاکرات در دو محور خواهد بود تصریح کرد: رفع تحریم ها اولین قدم برای ادامه مذاکرات و توافقات است و بعد از آن برگشت به برجام مورد نظر است تا مذاکرات تداوم داشته باشد.

,

حیدری با اشاره به اینکه قدم اول لغو تحریم هاست که باید غرب به آن جامه عمل بپوشاند عنوان کرد: چارچوب توافقات و پیش نویس ها باید براسا لغو تحریم ها باشد و شفاف سازی و برگشت به برجام بعد از آن پیگیری شود.

,

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه سیاست کلی نظام لغو تحریم هاست که پیش از این اعلام شده است عنوان کرد: باید پیش نویسی که در وین تهیه می شود در چارچوب دو محور تعیین شده باشد در غیر این صورت مجلس واکنش نشان خواهد داد و از سوی جمهوری اسلامی ایران چنین پیش نویسی قابل قبول نیست و مجلس با آن مخالف است.

,

حیدری خاطرنشان کرد: چنانچه پیش نویسی تهیه شود که مجلس در جریان آن نباشد نمایندگان نسبت به آن واکنش نشان خواهند داد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه