اخبار داغ

معاون آموزش حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان:

ثبت‌نام حوزه‌های علمیه برادران تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد

ثبت‌نام حوزه‌های علمیه برادران تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد
معاون آموزش حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان گفت: ثبت‌نام از برادران علاقه‌مند برای ورود به حوزه‌های علمیه از ۲۰ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام رضاعلی خلفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونایی، دروس حوزه‌های علمیه در سطح استان به‌صورت مجازی ارائه می‌شود و تحصیل به صورت غیرحضوری ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به ورود به ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: معمولا کلاس‌ها در ماه مبارک رمضان تعطیل می‌شد اما امسال دروس طلبه‌های پایه‌های بالا تعطیل و پایه‌های پایین، کماکان مشغول تحصیل هستند.

,

حجت‌الاسلام خلفی در خصوص ثبت‌نام ورودی جدید برای طلاب گفت: ثبت‌نام از برادران علاقه‌مند برای ورود به حوزه‌های علمیه از 20 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه دارد.

,

معاون آموزش حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان اظهار داشت: در صورت مساعد بودن شرایط جامعه به لحاظ بیماری کرونا آزمون ورودی حوزه‌های علمیه برادران در 18 تیرماه برگزار خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه نتایج این آزمون در مردادماه اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: سپس پذیرفته‌شدگان نهایی، تحصیل خود را حوزه‌های علمیه را آغاز می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام خلفی افزود: ظرفیت ثبت‌نام برای سال تحصیلی آینده در سطح استان 250 نفر اعلام شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه