اخبار داغ

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین:

دانشکده علوم پزشکی تخلفی در موضوع واکسن مرکز سالمندان نداشته است

دانشکده علوم پزشکی تخلفی در موضوع واکسن مرکز سالمندان نداشته است
اسحاق ایلدرآبادی با اشاره به تخلف انجام شده در یک مرکز خصوصی سالمندان در شهرستان اسفراین و تزریق واکسن کرونا با 2 فرد غیرمشمول گفت: دانشکده علوم پزشکی اسفراین در این زمینه تخلفی انجام نداده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحاق ایلدرآبادی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهارکرد: پرسنل دانشگاه علوم پزشکی در حضور نماینده بهزیستی یک دور واکسن کرونا را به تعداد افرادی که مورد تایید این نهاد بوده تزریق کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,


ایلدرآبادی افزود: طبق سند توسعه ملی تزریق واکسن کرونا باید به سالمندان و پرسنل مراکز سالمندان که ارتباط مستقیم با سالمندان را داشته اند تزریق شود.

وی گفت: براساس پیگیری ها 2 نفر از 29 نفری که واکسن کرونا را دریافت کرده اند از بستگان مدیر مرکز بوده اند و با وجود اینکه اینکه از نیروهای مرکز سالمندان بوده اند اما ارتباط مستقیم با سالمندان نداشته و در امور حسابداری و خدماتی مشغول به فعالیت بوده اند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به حضور نماینده بهزیستی در زمان تزریق واکسن و تایید افراد از سوی این نهاد، دانشکده علوم پزشکی مرتکب تخلفی نشده است، گفت: موضوع برای پیگیری بیشتر در دست بررسی است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه