اخبار داغ

پل های شگفت انگیز یاسوج میراث دولت بعدی می شوند

پل های شگفت انگیز یاسوج میراث دولت بعدی می شوند
داستان پل های شهر یاسوج در شرق و غرب این شهر به حکایتی شگفت انگیز تبدیل شده و می توان ادعا کرد دولت تدبیر و امید در ۸ سال گذشته نتوانست در تکمیل پل های بشار و مهریان گام مثبتی بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی مهریان و ساخت آن به پل های پیر بشار پیوست تا مسئولان استانی بعد از ۸  سال از تکمیل آنها عاجز بمانند به گونه ای که پل چهارم بشار که باید تا پایان سال ۹۹ تکمیل می شد به سرنوشت پل تاریخی سوم پیوست تا بخش دیگری به نام پل مهریان به داستان شگفت انگیز پل در مرکز استان اضافه  و تکمیل این 3 پروژه میراثی برای دولت بعد باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پروژه پل چهارم بشار به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های ارتقای زیرساختی شهر یاسوج با محوریت تسهیل در روند ترافیکی و رشد ظرفیت‌های پدافند غیرعامل اجرایی شد به گونه ای که معاون سابق عمرانی استاندار در جلسه ای از تعیین ضرب الاجل برای شهرداری جهت اتمام این پل خبر داد و گفت: در صورت عدم اتمام این پروژه توسط شهرداری تا پایان شهریورماه ۹۹، ادامه این پروژه از شهرداری سلب و به دستگاهی دیگری واگذار خواهد شد.

,

پل چهارم به شهریور ماه و حتی پایان سال ۹۹ نرسید تا کیامرث حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس از تزریق اعتبار به این پروژه خبر دهد.

, صبح زاگرس,

وی در خصوص تکمیل پروژه پل چهارم بشار یاسوج گفت: اعتبار این پروژه مشخص است و استاندار پیگیر تکمیل و بهره برداری این پل است.

,

معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه از طریق فولاد اکسین، ورق پل خریداری شده است گفت: تا هفته های آینده بعد از رسیدن ورق به یاسوج پیمانکار پل کار را آغاز می کند .

,

وی که زمان مشخصی را برای تکمیل این پل اعلان نکرد گفت: بهره برداری از این پروژه را پی گیری می کنیم و امید واریم پیمانکار و شهرداری در تکمیل آن تلاش کنند.

,

حاجی زاده در این گفتگو به آخرین وضعیت تکمیل پل سوم نپرداخت و در ادامه با اشاره به وضعیت پل سه راهی مهریان گفت:

,

پل مهریان ساخته می شود و ساخت آن نیازمند زمان است.

,

این مسئول با بیان اینکه سه راهی مهریان از محل های خطر آفرین در میان محورهای استان است اذعان داشت:  بدنبال رفع تصادفات تا زمان تکمیل و ساخت پل میدانی در سه راهی با نظر کارشناسی پلیس و در شورای ترافیک تصویب شد.

,

وی جانمایی میدان را کارشناسی شده عنوان کرد و ابراز داشت: چون ساخت پل زمان بر بود، طرح این میدان در دستور کار قرار گرفته و با تعریض بخشی از محورها، جدا کننده و نصب روشنایی از وقوع تصادفات در این سه راهی جلوگیری می کنیم.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه