اخبار داغ

با ترکیبی جوان و باتجربه به تاشکند آمده‌ایم

جباری: شرایط تیم ملی وزنه‌برداری در قهرمانی آسیا خوب است/ مصدومیت قشقایی ترکیب تیم را ناقص کرد

جباری: شرایط تیم ملی وزنه‌برداری در قهرمانی آسیا خوب است/ مصدومیت قشقایی ترکیب تیم را ناقص کرد
مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: شرایط تیم ملی خوب است و تدابیر خوبی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاشکند محل برگزاری پیکارهای قهرمانی آسیا در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جباری مربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار داشت: مصدومیت موجب شد تا تیم ناقص به ازبکستان اعزام شود اما کادر فنی با ترکیب جوانان و باتجربه ها گام به ازبکستان گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است و تدابیر خوبی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است. این کار موجب شده تا وزنه‌برداران کمتر دغدغه ابتلا به ویروس داشته باشند.
,
مربی تیم ملی ادامه داد: البته در ایران فدراسیون و وزارت ورزش، اقدامات خوبی برای برگزاری اردو گروهی انجام دادند و این موجب شد تا در مدت زمان کوتاه وزنه‌برداران به سطحی از آمادگی برسند. کار سختی بود اما با اراده کادر فنی و ملی‌پوشان میسر شد. با ترکیبی جوان و باتجربه در قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم و امیدواریم که عملکرد متفاوتی داشته باشیم.
,
جباری با بیان اینکه مصدومیت حافظ قشقایی او را از اعزام باز داشت، عنوان کرد: مصدومیت او ترکیب را ناقص کرد و مجبور شدیم با ۹ نفر به تاشکند بیاییم. رقابت‌ها سطح بالایی دارد و دیگر جایگاه تیم‌ها از قبل مشخص نیست. چین، ازبکستان و چند کشور دیگر برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند.
,
او در خصوص احتمال افزایش امتیاز گزینشی سه پارالمپین رشته وزنه‌برداری گفت: این مسابقات سطح طلایی و بهترین شانس برای سهراب مرادی، کیانوش رستمی و علی داودی است باید از این فرصت استفاده کنند و نهایتا جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را به دست آورند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه