اخبار داغ

لیگ برتر بسکتبال| توفان مهرام، شهرداری گرگان را سه رقمی کرد/ نخستین شکست گرگانی‌ها در لیگ

لیگ برتر بسکتبال| توفان مهرام، شهرداری گرگان را سه رقمی کرد/ نخستین شکست گرگانی‌ها در لیگ
تیم مهرام در بازی دوم فینال لیگ برتر بسکتبال مقابل شهرداری گرگان به پیروزی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال امشب در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد و تیم‌های مهرام و شهرداری گرگان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 101 بر 78 به سود مهرام تمام شد تا دو تیم در بازی شماری 1 بر 1 مساوی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مهرام در این بازی نمایش توفانی داشت و با درخشش ستاره‌های خود شهرداری را سه رقمی کرد تا نخستین باخت گرگانی‌ها در فصل جاری رقم بخورد.
,
نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر است:
,
🔻کوارتر اول: ۲۰-۳۵ مهرام
,
🔻کوارتر دوم: ۱۶-۲۵ مهرام
,
🔻کوارتر سوم: ۱۶-۲۱ گرگان
,
🔻کوارتر چهارم: ۲۱-۲۵ مهرام
,
 
,
مهدی کامرانی با ۱۸ امتیاز، ۳ ریباند، ۵ اسیست  و ۴ استیل مؤثرترین و صمد نیکخواه بهرامی با ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ اسیست پرامتیازترین بازیکن مهرام بود
,
ملیک ترنت با ۱۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۱ اسیست، ۴ استیل و ۱ بلاک و آرمان زنگه با ۱۴ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ بلاک از امتیازآورترین بازیکنان مهرام بودند. دووان سامرز  نیز با ۱۵ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ اسیست و ۱ استیل و ۱ بلاک دبل دبل کرد.
,
پری پتی با ۱۶ امتیاز، ۲ ریباند، ۱ اسیست و ۱ استیل، سینا واحدی با ۱۲ امتیاز، ۲ ریباند، ۲ اسیست  و همچنین یاسین کلاسنگیانی با ۱۰ امتیاز و ۷ ریباند مؤثرترین و پرامتیازترین بازیکنان گرگان بودند.
,
 
,
بازی نخست دو تیم با نتیجه 84 بر 72 به سود شهرداری گرگان تمام شده بود و بازی سوم آنها روز پنجشنبه دوم اردیبهشت برگزار خواهد شد.
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه