اخبار داغ

یادداشت؛

معجزه جوانی و تکنولوژی

معجزه جوانی و تکنولوژی
حضور یکی از جوان ترین امام جمعه های کشور، در یکی از شبکه های اجتماعی و گفتگو با مردم، باب جدیدی از ارتباط مسئولین و مردم کرمانشاه را باز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، ظهور شبکه های اجتماعی و گسترش آن در میان مردم، فرصتی را ایجاد کرده است تا ارتباطات در جامعه سریع تر صورت بگیرد. این تکنولوژی جدید دارای فرصت هایی است که اگر به آن توجه ویژه ای شود می تواند نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.

یکی از استفاده های مفیدی که می توان از شبکه های اجتماعی داشت، ارتباط بی واسطه با مسئولین است. اگر روزی این بهانه وجود داشت که وسیله ارتباط نزدیک مسئولین با مردم وجود ندارد، امروز شبکه های اجتماعی این فرصت را به وجود آورده اند که ارتباط دو طرفه میان آن ها برقرار کنند. البته بایستی اراده ای نیز در مسئول مربوطه وجود داشته باشد!

شب گذشته اولین جلسه تالار گفتگوی استان کرمانشاه در شبکه اجتماعی روبیکا برگزار شد. یکی از حاضران در این جلسه حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب امام جمعه گیلانغرب بود که از جوان ترین امام جمعه های کشور محسوب می شود.

این جلسه که در آن مباحث مختلفی مطرح شد و امام جمعه جوان گیلانغرب نیز به آن پاسخ داد، فتح بابی بود برای ارتباطات نزدیک تر، بی واسطه و ۲ طرفه مسئولین و مردم.

در شرایط شیوع کرونا که مردم کمتر می توانند در اجتماعات حضور یابند، چنین ارتباطاتی بدون شک راهکار مناسبی برای نزدیک تر شدن اقشار مختلف مردم به ویژه با مسئولین خواهد بود.

از طرفی نمی توان از جوان بودن امام جمعه گیلانغرب نیز گذشت. بدون شک جوانی یک مسئول وی را در انجام وظایف مسئولیتی خود کمک کرده که یکی از آن ها ارتباط با مردم است. از طرف دیگر نگاه مناسب به تکنولوژی و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی از دیگر اثرات جوان بودن مسئولان خواهد بود.

قابلیت گفتگوی جمعی صوتی در برخی از شبکه های اجتماعی شرایط جدیدی را در عرصه ارتباطات به وجود خواهد آورد. پیش از این انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی به صورتی بود که یک ارتباط یک طرفه شکل می‌گرفت، اما گفتگوی زنده و همزمان، یک ارتباط دوطرفه است که قطعا در مناسبات اجتماعی تاثیرات بسیار ویژه ای خواهد گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه