اخبار داغ

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی؛

افزایش و کاهش دمای هوا در استان‌های شمالی/ بارش پرکنده در برخی مناطق کشور

افزایش و کاهش دمای هوا در استان‌های شمالی/ بارش پرکنده در برخی مناطق کشور
طی دیروز و امروز افزایش و از فردا کاهش ۹ تا ۱۲ درجه‌ای دما در استان‌های سواحل خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین در روز جاری بارش پرکنده در برخی استان‌های کشور رخ خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز بارش پرکنده در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، مازندران، گیلان، خراسان شمالی و استان مرکزی، همچنین شمال فارس و غرب اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فردا بارش در استان‌هایی که ذکر شد ادامه دارد و در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش‌ها تقویت می‌شود. 
,
 
,
روز جمعه در شمال هرمزگان، مرکز فارس، جنوب کرمان، سواحل خزر و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید و رعد و برق خواهیم داشت. 
,
 
,
 روز شنبه آینده در شمال‌شرق کشور، شرق سواحل خزر و برخی مناطق مرکز کشور، نیمه غربی استان‌های کرمان و یزد بارش پراکنده، گاهی وزش باد شدید و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
امروز افزایش ۶ تا ۹ درجه‌ای دما همراه با وزش باد گرم جنوبی در سواحل خزر و اردبیل پیش‌بینی شده است و سپس روزهای پنج‌شنبه و جمعه کاهش ۹ تا ۱۲ درجه‌ای دما در این مناطق رخ خواهد داد. 
,
 
,
آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری و در بعدازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما امروز در پایتخت ۳۲ و ۲۲ درجه خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه