اخبار داغ

آخرین وعده افتتاح/ میلگردها، بهانه عدم افتتاح پارکینگ طبقاتی یاسوج

آخرین وعده افتتاح/ میلگردها، بهانه عدم افتتاح پارکینگ طبقاتی یاسوج
بزرگترین پارکینگ طبقاتی شهر یاسوج در زمستان سال ۹۹ به بهره برداری نرسید تا همچنان شهروندان یاسوجی چشم انتظار وعده های عملی نشده باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس یکی از پروژه های مهم در مرکز استان که می تواند گره گشای مشکلات ترافیک و حل معضل نبود پارکینگ باشد پروژه پارکینگ وقفی در میدان هفت تیر یاسوج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 فاضلی مهندس فنی و پیمانکار سابق پروژه پارکینگ وقفی اداره کل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ۹۹/۷/۹ در گفتگو با صبح زاگرس گفت: این مجموعه با زیر بنای ۱۸ هزار و پانصد متر مربع  با هزینه ۱۵ میلیارد تومان در فاز اول در حال اجرا بوده که سه طبقه پارکینگ توسط مجموعه اوقاف تکمیل خواهد شد.

, صبح زاگرس,

وی در خصوص پیشرفت فیزیکی پارکینگ طبقاتی بیان کرد: این پروژه ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در سال های آینده فاز های بعد دنبال می شود و در شرایط حاضر بهره برداری از فاز اول و در  سه طبقه پارکینگ را داریم که زیربنای سه طبقه اول ۱۰ هزار متر مربع است.

,

فاضلی در خصوص زمان  بهره برداری و تکمیل  فاز اول پروژه پارکینگ طبقاتی، گفت: تکمیل این طرح تا زمستان طول  و آماده خدمت رسانی به شهروندان می شود.

,

بهره برداری از پروژه پارکینگ طبقاتی در زمستان سال ۹۹ محقق نشد تا همچنان شهروندان چشم انتظار وعده ها و گره های ترافیکی در شهر  یاسوج باشند.

,

در همین رابطه  رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت پارکینگ طبقاتی شهر یاسوج گفت: این پروژه به مدت ۲۰ روز تعطیل شد و  یکی از دلایل تعطیلی آن افزایش قیمت میلگرد بود  که در این راستا پیمانکار طرح برای شروع مجدد پروژه منتظر کاهش قیمت میلگرد بود.

, صبح زاگرس,

خورشیدیان با بیان اینکه تعطیلی ۲۰ روزه پروژه منجر به اخذ تعهد از پیمانکار طرح شد، گفت: این پروژه طبق قرداد پیمانکار در خرداد ماه تحویل داده می شود.

,

وی با بیان اینکه اگر پروژه توسط پیمانکار تعطیل شود مشمول جریمه و اخطار خواهد شد، ادامه داد: این پروژه نیازمند خرید تعداد چند هزار میلگرد است که در هفته آینده با خریداری آن روند ادامه طرح شروع خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه