اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان همدان مطرح کرد؛

جامعه سالم و با نشاط، نتیجه اقتصاد سالم

جامعه سالم و با نشاط، نتیجه اقتصاد سالم
آیت الله حبیب الله شعبانی گفت: تمرکز دولت بر اقتصاد، مهمترین اقدام برای ایجاد نشاط اجتماعی و مبارزه با بی‌امیدی در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، شب گذشته در جلسه کمیته اجتماعی ستاد مردمی کرونا در همدان با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم در جامعه با شیوع ویروس کرونا و نا امیدی در در بین مردم عنوان کرد: مشکلات مردم در سال گذشته در این عرصه بیشتر شده است و لازم است دولت اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

آیت الله شعبانی با بیان اینکه مهم ‌ترین اقدام در جهت ایجاد نشاط اجتماعی و مبارزه با بی‌امیدی در جامعه، تمرکز دولت بر مسائل اقتصادی است گفت: آنچه امروز مردم از دولت انتظار دارند این است که به دنبال حاشیه‌ها و فرافکنی کردن و القا وجود انشقاق یا دو قطبی نباشند، چرا که با این مسائل نه مشکلات حل می‌شود و نه فراموش.

,

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه توجه جدی به موضوع امید آفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی یک ضرورت بسیار مهم است، افزود: آرزو می‌کنیم دولت در عرصه اقتصادی موفق شود و بتواند دل ملت را شاد کند.

,

وی با اشاره به مشکلات مردم افزود: از طریق ظرفیت‌های موجود و دستگاه‌های متولی باید با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شویم و درصدد رفع آن با تمام توان باشیم و به دنبال راه‌های ایجاد فضای شاد در جامعه و شادی برای مردم باشیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا یک موضوع فرا منطقه ای است گفت: ستاد مردمی کرونا در همدان در سال گذشته در عرصه‌های مختلف که نیاز به خدمت رسانی و کمک احساس می‌شد به خوبی ورود کرد و به موفقیت‌های خوبی نیز دست یافت، اما امسال به دلیل آنکه شرایط متفاوت از سال قبل است، این ستاد تمام توان خود را در جهت امید آفرینی در جامعه به کار خواهد بست.

,

وی در پایان افزود: کمیته اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در استان در اسرع وقت با تدوین سند اجتماعی و برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت، پیگیر عملیاتی شدن راهکارهای موجود باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه