اخبار داغ

تقی‌زاده: با این افتخارات تیراندازی می‎‌تواند در المپیک مدال‌آور باشد

تقی‌زاده: با این افتخارات تیراندازی می‎‌تواند در المپیک مدال‌آور باشد
معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در بازدید از فدراسیون تیراندازی گفت: در این چهار سال فدراسیون تیراندازی رشد بسیار خوبی داشته و با کسب 6 سهمیه ارزشمند در بازی های المپیک، می تواند مدال آور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جمشید تقی‌‎زاده ظهر امروز یکم اردیبهشت ماه با حضور در فدراسیون تیراندازی با علی دادگر رییس این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کسب 6 سهمیه المپیک توسط تیراندازان کشورمان اظهار داشت: این افتخارات نشان از برنامه ریزی دقیق فدراسیون در پرورش تیراندازان مستعد و قهرمان است که جا دارد از کادر فنی و زحمات و تلاش های رییس فدراسیون و همکارانشان تقدیر و تشکر دارد.

,

او در ادامه افزود: برنامه ریزی این فدراسیون در حوزه های آموزش، همگانی، استعدادیابی و ... قابل تقدیر است. امیدوارم ورزشکاران این رشته با کسب مدال های خوش رنگ حماسه ای بزرگ را برای میهن عزیزمان رقم بزنند.

,

در پایان نیز علی دادگر رییس فدراسیون توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت ورزشکاران المپیکی و شرایطی تمرینی‌ آنها ارایه کرده و از توجه تقی زاده به فدراسیون تیراندازی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه