اخبار داغ

سفر باران چشمه به سیستان و بلوچستان/ سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد

سفر باران چشمه به سیستان و بلوچستان/ سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد
سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ضمن حضور در زاهدان با مسوولین اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان سیستان و بلوچستان دیدار داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، عصر روز سه شنبه 31 فروردین ماه 1400 مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون و مسعود ملکی سرپرست دبیری فدراسیون با استقبال درانی معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان شهرکی رئیس هیئت استان بهمراه دیگر اعضای هیئت ورزشهای زورخانه‌ای و پهلوانی استان، سرهنگ بستانی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نشست مشترک با مسوولین ورزش و جوانان و هیات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان سیستان و بلوچستان، بازدید از پروژه ساخت زورخانه دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان و سایر اماکن و زیرساخت های ورزشی این رشته از مهم ترین برنامه های سفر سرپرست فدراسیون به این استان بود.

,

باران چشمه در اولین ساعات حضور خود در این استان از زورخانه پوریای ولی لشکر زرهی شهرستان زاهدان، زورخانه خیامیان شهرستان زاهدان، زورخانه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان زاهدان و زورخانه در حال ساخت دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان بازدید به عمل آورد.

,

حضور بر سر مزار سردار شهید محبعلی فارسی قائم مقام لشگر 41 ثارالله "ع" و شهید مجید روحانی نیا شهید ورزشکار زورخانه ای توسط باران چشمه و اداری احترام به مقام شامخ پهلوانان حقیقی وطن از دیگر برنامه های ایشان در این سفر بود.

,

در این بازدیدها درانی معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، شهرکی رئیس هیئت استان به همراه اعضای هیئت ورزشهای زورخانه‌ای و پهلوانی استان، سرهنگ بستانی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته نیز حضور داشتند.

,

در این سفر سرپرست فدراسیون با مسوولین ورزش این استان به گفتگو و تبادل نظر در مورد توسعه زیرساخت های ورزش زورخانه ای و چگونگی ترویج فرهنگ پهلوانی در استان سیستان و بلوچستان پرداختند.

,

همچنین مسوولین هیئت استان، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیئت استان طی سال گذشته را به سرپرست فدراسیون ارائه نموده و سپس شهرکی فرصت های و تهدیدهای پیش روی ورزش این استان را نیز مطرح و با ارائه ی اطلاعات ورزش زورخانه ای سیستان و بلوچستان، دغدغه های ورزشکاران و زورخانه داران را به دکتر باران چشمه ارائه نمود.

,

پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای باران چشمه، طرفین در خصوص برنامه ها و چشم انداز آینده ی فدراسیون و هیئت استان گفتگو نمودند.

,

*موسوی دبیر کمیته ساحلی فدراسیون شد

, *موسوی دبیر کمیته ساحلی فدراسیون شد,

سیدرضا موسوی، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان دبیر کمیته ساحلی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

,

در حکم باران چشمه خطاب به موسوی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم از تاریخ 31 فروردین ماه ۱۴۰۰ به عنوان دبیر کمیته ساحلی فدراسیون منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های این فدراسیون برای توسعه ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورید.

,

سیدرضا موسوی هم اکنون به عنوان نایب رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان سیستان و بلوچستان فعالیت دارد.

,

*شهرکی سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون شد

, *شهرکی سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون شد,

علیرضا شهرکی، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد. 

,

در حکم باران چشمه خطاب به شهرکی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم از تاریخ 31 فروردین ماه ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های این فدراسیون برای توسعه ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورید.

,

علیرضا شهرکی هم اکنون به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان و سکاندار هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان سیستان و بلوچستان فعالیت دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه