اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه استان یزد اعلام کرد

کاهش ۸درصدی قیمت تلفن همراه در بازار/ الآن بهترین زمان خرید موبایل است

کاهش ۸درصدی قیمت تلفن همراه در بازار/ الآن بهترین زمان خرید موبایل است
دیهیمی رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه استان یزد با اشاره به کاهش ۸درصدی قیمت تلفن همراه در بازار، گفت: الآن بهترین زمان خرید تلفن همراه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا دیهیمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص کاهش ۸درصدی قیمت تلفن همراه در بازار، گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی در سراسر کشور، فعالیت پاره وقت اصناف یزد با اعمال این شرایط و کاهش قیمت دلار باعث افت ۸درصدی قیمت تلفن همراه نسبت به سال گذشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه استان یزد با اشاره به اینکه تلفن همراه در بازار زیاد شده است افزود: کاهش و افزایش قیمت تلفن همراه متأثر از نوسانات قیمت ارز است که در این دو روز با کاهش مواجه بوده و سبب شده نرخ آن متعارف و مناسب باشد اما به دلیل ماه مبارک رمضان کلاً بازار در رکود قرار دارد.

,

وی با بیان اینکه تلفن همراه تنها کالایی است که نوسانات آن به مانند سکه و دلار می‌باشد گفت: با بالا رفتن قیمت دلار، نرخ تلفن همراه افزایش و با کاهش قیمت دلار، قیمت گوشی همراه کاهش پیدا می‌کند.

,

دیهیمی با اشاره به اینکه تلفن همراه مثل خودرو نیست که زمانی که قیمت دلار کاهش پیدا کرد مقاومت کند، اظهار داشت: با توجه به افزایش واردکنندگان در سراسر کشور، رقابت در بازار به وجود آمده و چون‌که کالایی است که روزبه‌روز وارد می‌شود قیمت آن با افزایش و کاهش قیمت دلار تغییر پیدا می‌کند.

,

وی به کاهش قیمت تلفن همراه و قرار داشتن در بهترین نرخ خود در مدت اخیر اشاره کرد و اذعان داشت: چون نماینده‌های شرکت‌ها در کشور تعطیل هستند و از فروش خبری نیست و کالا را با کف قیمت به فروش می‌رسانند و حتی بعضی از شرکت‌ها هم با ضرر کالا را می‌فروشند تا بتوانند بازار را حفظ کنند، در حال حاضر شرایط فعلی بهترین زمان برای خرید تلفن همراه است.

,

دیهیمی ادامه داد: با توجه به اینکه قیمت دلار کاهشی شده و به دلیل اینکه اکثر شهرها تعطیل هستند و گوشی همراه به فروش نمی‌رسد، شرکت‌های واردکننده قیمت تلفن همراه را کمترین قیمت عرضه می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه