اخبار داغ

به علت مشکلات پرواز نمی توانم قایقم را ببرم

آقامیرزایی: قایق من در لیست مسابقات گزینشی قایقرانی نیست/ شرایط سختی در مسابقات انتخابی تایلند خواهیم داشت

آقامیرزایی: قایق من در لیست مسابقات گزینشی قایقرانی نیست/ شرایط سختی در مسابقات انتخابی تایلند خواهیم داشت
دارنده چندین مدال کایاک آسیا گفت: با وجود کرونا و میزبانی نامناسب تایلند کار سختی در پیش داریم اما به کسب نتیجه امیدوارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، علی آقامیرزایی قهرمان کایاک آسیا درباره شرایط خود اظهار داشت: متاسفانه به علت اینکه قایق من در لیست قایق‌هایی که شرکت نلو برای مسابقات آورده نیست. در آخرین لحظات پیش از اعزام مجبور به عوض کردن قایق و استفاده از سایز بزرگتر شدم که این موضوع شرایط را سخت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: ولی من در این روزهای باقی مانده تمام تلاش خود را به کار بستم که با قایق جدید سریع‌تر کنار بیایم، متاسفانه به علت مشکلات پرواز نمی توانم قایق خود را ببرم.

,

آقامیرزایی در خصوص تمریناتش اظهار کرد: در تمرینات شرایط بسیار ایده‌آلی دارم و هر روز شرایط بهتر و با ثبات‌تر می‌شود و تا آخرین روزهای اعزام قطعا در تهران به تمرینات خودم می پردازم و کوتاهی نمی‌کنم این درحالی هست که رقبا چندین روز زودتر به تایلند رفته و با وجود شرایطی که تدارک دیده کشور میزبان باید چندین روز در قرنطینه باشند و اجازه تمرین را ندارند و این فرصت خوبی برای من ‌است که در تهران می‌توانم تمرین کنم و از رقبا پیش باشم.

,

وی افزود: رقبای اصلی من در تکنفره چین، قزاقستان و ازبکستان هستند که در مسابقات جهانی بیشتر در چهارنفره هدف اصلی آنها بود. با وجود این موارد من همه تلاشم را در پاتایا خواهم داشت تا بهترین خودم باشم و نتیجه مطلوبی کسب کنم.

,

آقامیرزایی همچنین گفت: شرایط آب هوایی تهران بسیار خوب است و گرم شدن هوای تهران به سود من است چرا که دمای هوای تایلند بسیار بالا است و از این نظر هم به سود من شد فقط شرجی بودن هوا با هوای خشک تهران تفاوت دارد که در مدتی که آن‌جا هستیم به هوا عادت می‌کنیم.

,

وی ادامه داد: با تمرینات خوب مربی و زمان های ثبت شده در پیست آزادی من امیدوارم تمام آرزوها و تلاش‌های دائمی در این چند سال را به واقعیت محقق کنم.

,

آقامیرزایی در پایان گفت: از رئیس فدراسیون قایقرانی که از جنس و بدنه این رشته هستند کمال تشکر دارم که بی وقفه و با اهدافی ارزشمند همیشه برای قرار گرفتن رشته قایقرانی در جایگاه اصلی و واقعی خود در تلاش هستند و امیدوارم با دست پر از تایلند به میهن عزیزم برگردم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه