اخبار داغ

کارشناس ارشد روابط بین الملل مطرح کرد:

ایران قربانی منافع ملی در مذاکره با آمریکا/پشت پرده "مذاکرات" اهداف انتخاباتی است

ایران قربانی منافع ملی در مذاکره با آمریکا/پشت پرده "مذاکرات" اهداف انتخاباتی است
کامران غضنفری نویسنده کتاب راز قطعنامه گفت: تیم مذاکره کننده با استفاده از برنامه رفع موقت تحریم ها به دنبال اهداف انتخاباتی و انتخاب کاندیدای خودشان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران غضنفری در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص مذاکره مجدد با آمریکا  و برجام گفت: موضع نظام جمهوری اسلامی ایران برای بازگشت مجدد آمریکا به برجام و هرگونه مذاکرات لغو کامل تحریم ها و راستی آزمایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

کارشناس ارشد روابط بین الملل در ادامه با بیان اینکه تیم مذاکره کننده با حضور در وین سعی در توافقی موقت برای تعلیق تحریم ها هستند، تا از این موضوع در داخل کشور برای اهداف انتخاباتی استفاده کنند، گفت: آمریکایی ها تحریم ها را لغو نمی کنند زیرا بخشی از تحریم ها مربوط به کنگره است و اگر تصمیم بر لغو تحریم ها وجود داشته باشد، نیازمند پروسه چندین ماهه است.

,

نویسنده کتاب راز قطعنامه با بیان اینکه تیم مذکره کننده به دنبال توافق موقت برای آزادسازی بخشی از دارایی های ایران هستند و اینکه به صورت محدود نفت صادر شود، ادامه داد: تیم مذاکره کننده با استفاده از برنامه رفع موقت تحریم ها به دنبال اهداف انتخاباتی در داخل کشور هستند و از این موضوع به عنوان یک دستاورد مهم برای انتخاب کاندیدای خودشان استفاده می کنند، آنها با کمال تاسف منافع ملی را قربانی منافع جناحی خود می کنند.

,


غضنفری در ادامه با بیان اینکه تعلیق موقت تحریم ها به عنوان یک آرامبخش برای بیمار است که درد را آرام می کند اما بیماری را علاج نمی کند، گفت: تیم مذاکره کننده به دنبال مسکن موقت در آستانه انتخابات هستند تا از این موضوع به عنوان یک دستاورد مهم یاد کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه