اخبار داغ

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

توزیع داروهای کرونا فقط در داروخانه های منتخب در لرستان/کمبود دارو نداریم

توزیع داروهای کرونا فقط در داروخانه های منتخب در لرستان/کمبود دارو نداریم
اسدبیگی گفت: با هدف نظارت بیشتر و دسترسی بهتر مردم، داروهای بیماران کرونایی فقط در داروخانه های منتخب در لرستان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن اسدبیگی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در موج چهارم شیوع کرونا، تعداد بیماران کرونایی نسبت به پیک های قبلی بسیار بالاست و همه کادر درمان و سایر بخش ها در تلاش هستند تا خدمات لازم را به بیماران ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به تهیه داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی افزود: به اندازه کافی دارو تهیه شده و هیچ کمبودی در استان وجود ندارد و تهیه داروهای کرونا نسبت به ماه های قبل، چندین برابر افزایش یافته است.

,

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: برخی از داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی در داروخانه های منتخب توزیع می شود تا علاوه بر نظارت بیشتر، بیماران راحت تر دسترسی به این داروها داشته باشند.

, , ,

اسدبیگی عنوان کرد: در راستای کاهش بستری بیماران در بیمارستان ها و افرادی که می توانند در منزل تحت درمان قرار گیرند، افراد می توانند داروهایی کرونایی را با نسخه پزشک و با مراجعه به داوخانه های منتخب می توانند این داروها را دریافت کنند.

,

وی بیان کرد: این داروها تحت پوشش بیمه قرار دارند و با توجه به افزایش چندین برابری بیماران کرونایی در استان، تلاش شده تا این داروها به اندازه کافی تهیه شود و در اختیار بیماران قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه