اخبار داغ

گزارش رئیس فدراسیون کشتی به وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک

دیدار دبیر با سطانی فر و صالحی امیری/ بررسی آخرین وضعیت تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی

دیدار دبیر با سطانی فر و صالحی امیری/ بررسی آخرین وضعیت تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک، ضمن ارائه گزارشی از ‌آخرین وضعیت تیم‌های ملی فرنگی و آزاد، از حمایت‌های سلطانی‌فر و صالحی‌امیری قدردانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا دبیر با حضور در محل وزارت ورزش با مسعود سلطانی‌فر و رضا صالحی‌امیری دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این دیدار علیرضا دبیر ضمن قدردانی از حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گزارشی از چگونگی برگزاری مسابقات کسب سهمیه و قهرمانی آسیا در دو رشته فرنگی و آزاد قزاقستان ارائه و برنامه و زمان بندی اردوهای سه ماه آینده تا بازی‌های المپیک را تشریح کرد.

,

همچنین در این جلسه پس از بررسی نتایج کسب شده در رقابت‌های قزاقستان و شرایط ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی، تمهیدات لازم برای حضور مقتدرانه کشتی‌گیران اعزامی به مسابقات المپیک توکیو با استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

,

در ادامه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را در کسب موفقیت‌های کشتی موثر توصیف کرد و‌ خواستار استمرار این پشتیبانی‌ها برای هر چه بهتر برگزار شدن اردوها برای آماده‌سازی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه