اخبار داغ

جانشین سپاه قدس:

آمریکا و رژیم صهونیستی بدانند ما با عزت تمام به مصاف شما خواهیم آمد/ افول رژیم کودکش کش صهیونیستی نزدیک است

آمریکا و رژیم صهونیستی بدانند ما با عزت تمام به مصاف شما خواهیم آمد/ افول رژیم کودکش کش صهیونیستی نزدیک است
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: رژیم صهونیستی که نمی تواند اختلاف داخلی خود را حل کند و گروه های مقاومت در کرانه غربی، در غزه، در لبنان و جای جای منطقه و کره خاکی در کنار پایگاه ها و لانه های آن ها هستند؛ رژیم صهیونیستی بداند این گروه های مقاومت دست از مبارزه با آن ها برنخواهند داشت و افول آن ها نزدیک است و همان طور که مقام معطم رهبری فرموند شما ۲۵ سال اینده که چند سال از آن گدشته را نخواهید دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛محمد رضا فلاح زاده پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید سردار حجازی اظهار کرد: اصفهان در طول تاریخ فقهای بزرگی، علمای سترگ و معلمان اخلاق را تحویل جامع اسلامی و مکتب تشیع داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

جانشین فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: اصفهان در مبارزات با رژیم ستم شاهی صفحات زرینی را ثبت کرده و همچنین در دوران دفاع مقدس ۲۳ هزار شهید تقدیم کرد.

,

وی با اشاره به سرداران شهید پرافتخار اصفهان ادامه داد: یکی از ستارگان پر فروغ و درخشان اصفهان شهید والا مقام سید محمد حجازی بود که امروز در بین ما نیست اما قطعا با شهدای با نام و گمنان مهمان خداست؛ شهید حجازی مانند جد خود  پیامبر اکرم معلم اخلاق و اسوه اخلاق بود و مروج همه خوبی ها بود.

,

محمد رضا فلاح زاده  با بیان اینکه انقلاب کردیم که  ریاست گریز و مسئولیت پذیر باشیم، گفت: شهید حجازی پست و مقام را به عنوان یک مقام نگاه نمی کرد بلکه به ان به عنوان مسئولیت نگاه می کرد که بتواند به اسلام، انقلاب اسلامی و  مردم خدمت کند.

,

وی با بیان اینکه مردم داری یکی دیگر از ویژگی های حجازی بود، گفت: همان طوری که ائمه فرمودند اگر کسی یک حاجت مومن را برآورده کند از نه هزار سال عبادتی که روزه دار و در مسجد النبی معتکف باشد، ثوابش بالاتر است شهید حجازی افتخار داشت در بسیج به مدت ده سال به مردم خدمت کند.

,

فلاح زاده در ادامه گفت: روحیه بصیرت طلبی و بصیرت افزایی و دشمن شناسی او یکی دیگر از ویژگی های شهید حجازی بود.

,

مبارزات سردار حجازی برگی از افتخارات اوست

, مبارزات سردار حجازی برگی از افتخارات اوست, مبارزات سردار حجازی برگی از افتخارات اوست,

جانشین فرمانده سپاه قدس با مروری از مبارزات شهید حجازی از قبل از انقلاب و بعد از انقلاب ادامه داد: این مبارزات برگ های زرین از افتخار اوست که ماهم از این افتخارات او به خود می بالیم و امت اسلام نیز باید بر خود ببالد.

,

وی با بیان اینکه دفاع مقدس تالی تلوعاشورا بود،  گفت: شهید حجازی بعد از دوران دفاع مقدس مجدد در عرصه های مختلف در خدمت به مردم و اهل بیت و اسلام ناب محمدی ادامه داد تا روزی که متوجه شد باید به مصاف دشمن صهیونیستی و گروه های تکفیری برود.

,

محمدرضا فلاحی زاده گفت: این شهید به مدت پنج سال با گمنامی تمام در منطقه سوریه و لبنان حاضر شد و به مصاف دشمنان خدا رفت و اگر فرماندهی سردارانی مانند حاج قاسم و سید محمد حجازی در سوریه و لبنان نبود قطعا بدانید امریکا جنایتکار و رریم صهیونیستی با گروهای نیابتی و تکفیری و خصوصا داعش  مجالی به امت اسلام و بشریت نمی دادند و کشورها را یکی پس از دیگری در می نوردیدند و از ایران اسلامی عبور می کردند.

,

جانشین فرمانده سپاه قدس ادامه داد: نقشه گسترده آن ها از کشور مراکش تا ارتفاعات هندوکش و بنلاگدش بود و می خواستند با ادعای دروغین خودشان خلافت نبوی را ایجاد کنند.

,

فلاحی زاده با بیان اینکه ولایتمداری شهید حجازی او را از دیگران متمایز می کرد، او امام خود و وظیفه خود را به خوبی شناخت و به وطیفه خود خوب عمل کرد، ادامه داد: در زمان امام حسینی برخی امام را خوب شناختند و وظیفه خود  را نیز شناخته بودند اما بعد به جنگ سیدالشهدا آمدند و برخی نیز امام را خوب شناخته و وظیفه هم خوب شناخته اما به وظیفه خود عمل نکردند و در لشکر عمر بن سعد برای پیروزی امام حسین دعا می کردند.

,

محمدرضا فلاحی زاده خاطرنشان کرد: شهید حجازی امام و وظیفه را شناخت و به وظیفه خود نیز عمل کرد؛ از دوران نوجوانی تا لحظه شهادت به وطیفه عمل کرد و قصد و نیتش اطاعت از ولی امر بود و اجرای خواسته های خدا بود.

,

جانشین فرمانده سپاه قدس با بغضی خاص با اشاره به ویژگی های شهر حجازی ادامه داد: این شهید والا مقام انسان متواضع و ملکوتی و با اخلاقی بود که هر کجا وارد می شد افراد را مجذوب خود می کرد؛ این شهید چیزی را برای خود نمی خواست و در اخر مانند جدش امام حسین جانش را برای امت اسلام و اسلام ناب تقدیم کرد.

,

اسلام سرداری فداکار، ایران خدمتگزاری عزیز و اصفهان چهره ای پر فروغ را از دست داد

, اسلام سرداری فداکار، ایران خدمتگزاری عزیز و اصفهان چهره ای پر فروغ را از دست داد, اسلام سرداری فداکار، ایران خدمتگزاری عزیز و اصفهان چهره ای پر فروغ را از دست داد,

وی ادامه داد: در غم و  دوری او سوختیم و سال ها می سوزیم و مادرش نیز زینب گونه صبر می کند و ما هم نیز به تاسی از حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) صبر می کنیم.

,

فلاحی زاده اذعان کرد: اسلام سرداری فداکار و سربازی مخلص و ایران اسلامی خدمتگزاری عزیز و اصفهان چهره ای پر فروغ را از دست داد.

,

محمدرضا فلاحی زاده ادامه داد: آثار و مکتب و فداکاری و بصیرت و تواضع و دین داری و اخلاق و کرامت و و بزرگواری، فرماندهی مدبرانه این شهید را باید به نسل جوان منتقل کنیم و به جوانان امت اسلامی که او و شهید سلیمانی را اسوه خود قرار دهند.

,

جانشین فرمانده سپاه قدس در ادامه افزود: این سرداران پر افتخار که حاضر شدند جان خود را ایران اسلامی و انقلاب اسلامی و مکتب اسلامی تقدیم کنند اسوه های نورانی هستند که از نور آن ها و دل و قلب قلم و قدم آن ها باید درس گرفته و در جامعه پیاده کنیم؛ وظیفه ماست از الگویی چون شهد والامقام حجازی درس بگیریم.

,

آمریکا و رژیم صهونیستی خونخوار و کودک کش بدانند ما با عزت تمام به مصاف شما خواهیم آمد

, آمریکا و رژیم صهونیستی خونخوار و کودک کش بدانند ما با عزت تمام به مصاف شما خواهیم آمد, آمریکا و رژیم صهونیستی خونخوار و کودک کش بدانند ما با عزت تمام به مصاف شما خواهیم آمد,

محمدرضا فلاحی زاده خاطرنشان کرد: اما دشمنان ما بدانند آمریکا و رژیم صهونیستی خونخوار و کودک کش بداند ما وارث پیامبر و علی و حسین مظلومیم و ما وارث تمام مظلومان تاریخ هستیم و در اوج مظلومیت اما با عزت تمام به مصاف شما خواهیم آمد و اگر هزار بار مارا قطعه قطعه کنند دست از این راه برنخواهیم داشت و دست از آموزه های قرآنی برنخواهیم داشت.

,

گروه های مقاومت دست از مبارزه با رژیم صهیونیستی برنخواهند داشت

, گروه های مقاومت دست از مبارزه با رژیم صهیونیستی برنخواهند داشت, گروه های مقاومت دست از مبارزه با رژیم صهیونیستی برنخواهند داشت,

وی در ادامه عنوان کرد: رژیم صهونیستی که نمی تواند اختلاف داخلی خود را حل کند و گروه های مقاومت در کرانه غربی، در غزه، در لبنان و جای جای منطقه و کره خاکی در کنار پایگاه ها و لانه های آن ها هستند؛ رژیم صهیونیستی بداند این گروه های مقاومت دست از مبارزه با آن ها برنخواهند داشت و افول آن ها نزدیک است و همان طور که مقام معطم رهبری فرموند شما ۲۵ سال اینده که چند سال از آن گدشته را نخواهید دید.

,

فرمانده سپاه قدس گفت: خون شهسد سلیمانی و حجازی در رگ های تمام انسان های آزادی خواه در سراسر گیتی به جوش آمده و دست از مبارزه برنخواهند داشت و امام ما وعده داده که اسلام تمام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و پرچم اسلام بر بلندای قلل رفیع کرامت به اهتراز در خواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه