اخبار داغ

عالم اهل سنت کردستان:

اعتماد به آمریکا دور از عقل و خرد است/ آمریکا مجبور به لغو تحریم ها است نه تعلیق آنها

اعتماد به آمریکا دور از عقل و خرد است/ آمریکا مجبور به لغو تحریم ها است نه تعلیق آنها
ماموستا یدالله محمدی از علمای اهل سنت کردستان گفت: اعتماد کردن به آمریکا دور از خرد و عقل است چرا که این کشور و همدستانش هرگز از در دوستی با ایران وارد نخواهند شد و پایبند نبودن آنها به تعهدات برجامی نشانه ای از حیله گری آنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا یدالله محمدی یکی از علمای اهل سنت کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: در جریان مذاکرات با کشورهای1+5که چند سال پیش اخذ شد قرار بر لغو تحریم ها از طرف کشور آمریکا بود که در این بین ایران به تمام تعهدات خود عمل کرد اما در مقابل آمریکا زیر تمام تعهدات خود شانه خالی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,
وی عنوان داشت:  اعتماد کردن به آمریکا دور از خرد و عقل است چرا که آمریکا و همدستانش هرگز از در دوستی با ما وارد نخواهند شد و پایبند نبودن به تعهداتشان نشانه ای از حیله گری آنها است.
,
 
,
این ماموستای اهل سنت افزود: آمریکا با دنبال مقصر گشتن و واگذار کردن همه چیز به کنگره میخواد یک بار دیگر دبه در بیاورد و به تعهدات خود عمل نکند.
,
 
,
ماموستا محمدی تصریح کرد: با راهی که آمریکا در مورد تحریم ها در پیش گرفته است قطعا می خواهد یک بار دیگر خلاف وعده های خود عمل کند و به خیال خود با دور زدن ایران همه چیز را به نفع خود تمام کند و این در حالی است که کشور و ملت ایران هرگز چنین چیزی را از آمریکا قبول نخواهند کرد .
,
 
,
وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا باید با لغو همه تحریم ها علیه ایران پای میز مذاکره بنشیند در غیر این صورت ایران هرگز تعلیق تحریم را از سوی آمریکا نخواهد پذیرفت.
,
 
,
ماموستا محمدی بیان کرد: دولت فعلی نباید عجله به خرج دهد بلکه باید با بهره گیری و پشتیبانی مقام معظم رهبری و با صبر و کوتاه نیامدن در مقابل سران این کشور برگ برنده را از آن ملت ایران و هر آنچه که حق مردم است صورت بگیرد.
,
 
,
وی عنوان داشت: مردم ایران از سران آمریکای هرگز وعده های پوچ و توخالی را نخواهد پذیرفت بلکه لغو همه تحریم های ناعادلانه را خواهان هستند.
,
 
,
ماموستا محمدی افزود: ملت ایران هرگز پیمان دوستی با دولتهای استعمارگر نخواهد بست چرا که این کشور در تمام طول عمر خود هیچ گاه با کشورهای مسلمان صادق نبوده است.
,
 
,
وی در پایان اظهار داشت: مردم باید با صلابت و قدرت در همه عرصه ها حضور داشته باشند و هرگز زیر بار وعده های تو خالی دشمن نروند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه