اخبار داغ

گزارشی از برگزاری انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان همدان؛

ایجاد وحدت و همدلی بین گروه های انقلابی مقصود اصلی است/اعلام نتایج منتخبین

ایجاد وحدت و همدلی بین گروه های انقلابی مقصود اصلی است/اعلام نتایج منتخبین
روز گذشته انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان همدان در حسینیه امام خمینی برگزار شد که با مشارکت خوب شرکت کنندگان همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، روز گذشته انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان همدان در حسینیه امام خمینی برگزار شد که با مشارکت خوب شرکت کنندگان همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این مراسم که تا ساعت 18 روز پنجشنبه به طول انجامید، در نهایت با اعلام نتایج منتخبین در بخش پیشکسوتان، بانوان و جوانان به پایان رسید.

,

ائتلافی متشکل از 5 نفر از پیش کسوتان 5 نفر از جوانان و 4 نفر بانوان

, ائتلافی متشکل از 5 نفر از پیش کسوتان 5 نفر از جوانان و 4 نفر بانوان, ائتلافی متشکل از 5 نفر از پیش کسوتان 5 نفر از جوانان و 4 نفر بانوان,

در همین رابطه حجت الاسلام علی مراد کیانی، عضو موسس شورای ائتلاف در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت:  این ائتلاف متشکل از 5 نفر از پیش کسوتان 5 نفر از جوانان و 4 نفر از خواهران خواهد بود.

,

حجت الاسلام کیانی با بیان این نکته که بانوان می توانند از اعضای بخش پیش کسوتان و جوانان هم باشند، ادامه داد: نیت ما بر این است که حتما جمعی از خواهران در شورا حضور داشته باشند تا اهداف انقلاب اسلامی را پیگیری نمایند.

,

وی با اشاره به اینکه اجماع این 14 نفر با هیات موسس در هر شهرستان شورای ائتلاف هر شهرستان را تشکیل می دهند، تصریح کرد: هدف از تشکیل شورای ائتلاف نیرو های انقلاب در هر شهرستان این است که برنامه ریزی های صورت گرفته از سمت نیرو های انقلابی در این شورا به انجام برسد.

,

عضو موسس شورای ائتلاف در ادامه با بیان اینکه ایجاد وحدت و همدلی بین گروه های انقلابی مقصود اصلی ما از اقدام است، توضیح داد: شورای ائتلاف نیرو های انقلابی در تمام طول سال فعال خواهد بود و یکی از اقدامات آن به صورت مصداقی پوشش انتخابات آینده است.

,

برای کلید خوردن شورای ائتلاف ابتدا فراخوان عمومی و ثبت نام صورت گرفته

, برای کلید خوردن شورای ائتلاف ابتدا فراخوان عمومی و ثبت نام صورت گرفته, برای کلید خوردن شورای ائتلاف ابتدا فراخوان عمومی و ثبت نام صورت گرفته,

حجت الاسلام ناصر صفایی از فعالین سیاسی در این شورا نیز با بیان اینکه برای کلید خوردن شورای ائتلاف ابتدا فراخوان عمومی و ثبت نام صورت گرفته، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از مجموع کسانی که ثبت نام کردند از هر گروه یک جمع 2 تا 4 نفره به عنوان مجمع متنخبین به صورت کاملا رایانه ای و زیر نظر مرکز انتخاب شدند.

,

وی با اشاره به این که مجمع متنخبین افرادی هستند که باید با رای خود 14 نفر را به عنوان اعضای شورای ائتلاف انتخاب کنند افزود: این شورا در مجموع دارای 5 نفر عضو بالای 40 سال، 5 نفر از جوانان و یک جمع 4 نفره از خواهران خواهد بود که تمام مراحل کار را تا برگزاری انتخابات آینده دنبال می کنند.

,

صفایی با توضیح این که روند انتخاب اعضای شورای ائتلاف زیر نظر یک هیئت 7 نفره برگزار می شود اظهار کرد: این گروه 7 نفره به عنوان هیئت موسس شهرستان از تهران حکم دارند انتخاب اعضای شورای اعتلاف را اداره کنند و پس از این فرایند همراه 14 عضو بر گزیده در مجموع یک شورای 21 نفری را برای پیشرفت اهداف انقلاب تشکیل خواهند داد.

,

نتیجه انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان همدان

, نتیجه انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان همدان, نتیجه انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان همدان,

در نهایت نتیجه شمارش آرای انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان به شرح ذیل اعلام شد و در بخش پیشکسوتان: آقایان جمشید سیاح، حیدرعلی بابایی، حسین صادقیان، محمدصالح یوسفی، محمود احدیان؛ در بخش بانوان: خانمها پروین سلگی، زهره پوروهابی، فاطمه طاهری، طاهره روشنیان و در بخش جوانان: سجاد علیزاد، احسان مطهری، عادل عبدالملکی، احمد شانیان، حامد عسگریان هنر به کار خود پایان داد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه