اخبار داغ

عذرخواهی شهردار "پره سر" از یک دستفروش

عذرخواهی شهردار "پره سر" از یک دستفروش
شهردار پره سر از یک دستفروش به دلیل شکسته شدن ترازویش توسط یکی از ماموران سد معبر عذرخواهی کرد و گفت:شهرداری خود را موظف به جبران خسارت می داند و از این کسبه عزیز بابت رفتار همکار خود ولو غیر عمد عذر خواهی کرده و آن را قابل توجیه نمی داند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، روابط عمومی شهرداری پره سر در اطلاعیه از عذرخواهی شهردار بابت رفتار یکی از ماموران سد معبر این شهر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

در این اطلاعیه آمده است:
بسمه تعالی

,
,

مردم شریف شهر پره سر

,

تمام کسانی که شهردار شهر پره سر و همکاران شریف شهرداری بویژه پاکبانان شریف را می شناسند میدانند ادب و حرمت همشهریان و مردم همواره سرلوحه کار ما همکاران است فلذا دکتر شهابی شخصا موضوع را بررسی نموده و حتی از کاسب محترم هم دعوت شد اما بدلیل عصبانیت شدید ایشان امکان صحبت پیش نیامد ولی در پیگیری ها مشخص شد که:

,

۱) ترازوی کاسب محترم توسط مامور شهرداری شکسته شده و شهرداری خود را موظف به جبران خسارت میداند و شهردار شهر نیز از این کسبه عزیز بابت رفتار همکار خود ولو غیر عمد عذر خواهی کرده و آن را قابل توجیه نمی داند.

,

۲) شکستن دندان کاسب محترم اساسا کذب محض است.

,

۳) طبق دستور ستاد کرونا همکاران باید بازار را تعطیل میکردند و جلوی بساط کردن بازاریان را میگرفتند که این کار نیز با حضور مامورین کلانتری صورت گرفت۰

,

در پایان ضمن عذر خواهی از این برادر بزرگوار به مردم عزیز اعلام میداریم که حرمت همه مردم در هر جایگاهی برا ی همه کارکنان شهرداری مهم است و کارگران و کارکنان شهرداری خود را خادم مردم می دانند و تنها مسیر خدمت به مردم صداقت و احترام است.

,

البته رعایت پروتکلهای بهداشتی علی الرغم مشکلات اقتصادی برای سلامت همه مردم ضروری و شهرداری خود را موظف به اعمال قانون با رعایت حقوق شهروندی می داند.

,

روابط عمومی شهرداری پره سر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه