اخبار داغ

استقلال 2 – الدحیل 2

لیگ قهرمانان آسیا| تساوی خطرناک آبی ها، معادلات صعود پیچیده شد/ اولونگا ول کن استقلال نبود!

لیگ قهرمانان آسیا| تساوی خطرناک آبی ها، معادلات صعود پیچیده شد/ اولونگا ول کن استقلال نبود!
در آخرین بازی از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال برابر الدحیل به تساوی رضایت داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آخررین بازی از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان استقلال به مصاف الدحیل صدرنشین گروه C رفت. تیمی که در آخرین بازی دور رفت با درخشش مایکل اولونگا ستاره آفریقایی خود و هت تریک او و البته اشتباهات مرگبار خط دفاعی بازی را در عین برتری به آنها واگذار کرده بود و حالا می خواست تا بلافاصله آن را جبران کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
با توجه به پیروزی الاهلی برابر الشرطه، نماینده عربستان بالاتر از استقلال به رده دوم رسید و شاگردان مجیدی برای اینکه شانس خود جهت حضور در مرحله یک هشتم نهایی را حفظ کنند، چاره ای جز کسب پیروزی در برابر الدحیل نداشتند.
,
 
,
استقلال از همان ثانیه نخست بازی را تهاجمی شروع کرد و توپ را به زمین حریف برد. بازی تهاجمی استقلال بعد از خلق چند موقعیت خطرناک به نتیجه رسید و با خطای پنالتی که علی کریمی بازیکن سابق آبی ها روی فرشید اسماعیلی انجام داد، شیخ دیاباته در دقیقه 27 دروازه الدحیل را گشود تا آبی ها مزد برتری خود را بگیرند.
,
 
,
بعد از این گل نوبت الدحیل بود که جلو بکشد و چندین حمله پراکنده را روی دروازه استقلال تدارک دید اما در ثانیه های تلف شده بازی در نیمه نخست روی یک خطای عجیب از سوی وریا غفوری داور نقطه پنالتی را نشان داد تا مایکل اولونگا سریال گلزنی هایش را ادامه دهد و دروازه استقلال را از به راحتی باز کند و دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
,
 
,
نیمه دوم را استقلال تحت تاثیر شوک گل بد و بادآورده ثانیه پایانی الدحیل آغاز کرد و همین سبب شد تا گل دوم را دریافت کند. این بار هم مایکل اولونگا دوباره نیش خود را برای بار پنجم به استقلال زد و روی ارسال ادمیلسون در دقیقه 59 با یک ضربه سر تیمش را پیش انداخت.
,
 
,
استقلال که نمی خواست بازنده باشد، بعد از این گل یک پارچه حمله شد و خیلی زود در دقیقه 61 با یک فرار زیبا وریا غفوری و پاس او به دهانه دروازه و ضربه سرضرب قایدی بازی را به تساوی کشاند.
,
 
,
بعد از این گل حملات دو تیم روی دروازه ها ادامه داشت اما گلی نرویید تا دو تیم به تساوی رضایت دهند. نتیجه ای که معادلات صعود آبی ها از این گروه را پیچیده کرد.
,
 
,
استقلال 2
, استقلال 2, استقلال 2,
گل ها: شیخ دیاباته (27، پنالتی)، مهدی قایدی (61)
, گل ها:,
 
,
الدحیل 2
, الدحیل 2, الدحیل 2,
گل ها: مایکل اولونگا (45+2، پنالتی و 59)
, گل ها: ,
 
,
هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا؛ گروه C/ یکشنبه: 05/02/1400؛ ساعت: 00:45/ استادیوم: الجوهرة شهر جده عربستان/ بدون تماشاگر
, هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا؛ گروه C/ یکشنبه: 05/02/1400؛ ساعت: 00:45/ استادیوم: الجوهرة شهر جده عربستان/ بدون تماشاگر,
 
,
 
,
استقلال:
, استقلال:, استقلال:,
رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری (23- هروویه میلیچ)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (46- مسعود ریگی)، فرشید اسماعیلی (60- داریوش شجاعیان)، ارسلان مطهری (77- محمدحسین مرادمند)، شیخ دیاباته، مهدی قایدی
,
سرمربی: فرهاد مجیدی
,
 
,
الدحیل:
, الدحیل:, الدحیل:,
صلاح زکریا، اسماعیل محمد (86- محمد مونتاری)، بسام الراوی، مهدی بن عطیه، محمد موسی، سلطان البریک، عبدالله عبدالسلام، ادمیلسون جونیور، علی کریمی، مایکل اولونگا، المعز علی (68- کریم بوضیاف)
,
سرمربی: صبری لاموشی
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه