اخبار داغ

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا:

لرستان در بین ۴ استان پرخطر و ۷ استان رکورددار ابتلا و مرگ‌ومیر کرونا قرار دارد

لرستان در بین ۴ استان پرخطر و ۷ استان رکورددار ابتلا و مرگ‌ومیر کرونا قرار دارد
فتایی گفت: بنا بر آخرین آمار اعلام‌شده توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، لرستان در بین ۴ استان پرخطر و ۷ استان با ضریب بالای ابتلا و مرگ‌ومیر کرونا قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، احمد حسین فتایی اظهار داشت: در  جلسه ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، لرستان در بین چهار استان پرخطر کشور و هفت استان رکورددار ابتلا و مرگ‌ومیر معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,
وی افزود: این آمار به‌شدت نگران‌کننده در حالی ثبت‌شده است که در طی دو هفته گذشته شاهد تعطیلی گسترده بازار و کاهش ترددها بوده‌ایم  اما اصلی‌ترین عامل شکل‌گیری ثبت این آمار در استان؛ عدم توجه به استفاده مداوم از ماسک، برگزاری و حضور در تجمعات گسترده به‌ویژه مراسم‌های سوگواری و آرامستان هاست که لازم است هم استانی‌های عزیز نسبت به رعایت این دو  آسیب خطرناک، اهتمام ویژه‌تری را اعمال نمایند.
,
 
,
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، با اشاره به وضعیت نگران‌کننده بیمارستان‌های استان، گفت: ادامه این روند بدان معنا است که ظرفیت بیمارستانی استان جوابگوی مبتلایان بدحال نخواهد بود و آمار مرگ‌ومیر به‌صورت روزانه افزایش خواهد داشت.
,
 
,
فتایی با تاکید بر لزوم رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ابلاغ‌شده توسط ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، عنوان کرد: پشیمانی ناشی از عدم رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌ها، دردی را درمان نمی‌کند و بهتر است قبل از آنکه داغدار عزیزان خود شویم، به این فکر باشیم که می‌توان با استفاده از ماسک، کاهش ترددهای غیرضروری شهری و بین‌شهری، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر محدودیت‌ها، از این پیچ خطرناک به‌سلامت عبور کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه