اخبار داغ

رئیس اداره محیط زیست نهاوند خبر داد؛

مکاتبه با دادستان درخصوص اجرای مصوبه کارگروه پسماند و مدیریت خودروهای حمل فاضلاب های خانگی

مکاتبه با دادستان درخصوص اجرای مصوبه کارگروه پسماند و مدیریت خودروهای حمل فاضلاب های خانگی
مهرداد سلگی از ارسال نامه ای به دادستان درخصوص عدم اجرای مصوبه کارگروه پسماند توسط دستگاههای متولی جهت مدیریت حمل خودروهای فاضلاب خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، مهرداد سلگی، رئیس اداره محیط زیست نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به علت تخلیه فاضلاب توسط خودروهای لجن کش در حاشیه جاده های منتهی به شهر، کمربندی و رودخانه ها در شهرستان نهاوند و ایجاد چهره نامناسب مقرر گردید هرکدام از اعضای کارگروه پسماند برای رفع این معضل اقداماتی انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: بر همین اساس جهت مدیریت و ساماندهی ماشین‌های حمل فاضلاب و مسئولیت‌پذیری مالکان و رانندگان آن‌ها و حساسیت‌های محیطی اداره حفاظت محیط زیست نهاوند پس از مکاتبه و پیگیریهای فراوان با بخش خصوصی، سرانجام شرکت عصرسلامت نهاوند موفق شد مجوز مدیریت حمل پساب را اخذ کند.

,

سلگی بیان کرد: متاسفانه پس از گذشت یکسال از مصوبه کارگروه پسماند بعضی از اعضای کارگروه پسماند هنوز نسبت به پیگیری های وظایف خود اقدامی نکرده اند که این عدم اجرایی شدن مصوبه باعث شد که اداره محیط زیست شهرستان مکاتبه ای با دادستان محترم در خصوص اجرایی شدن مصوبه داشته باشد.

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند اظهار داشت: تعدادی خودرو لجن کش در شهرستان نهاوند فعالیت دارند که عمدتا لجن ها را در داخل رودخانه ها و یا کنار جاده ها تخلیه می کنند.

,

وی افزود: بارها مشاهده شده که خودروهای لجن کش، فاضلاب را بدون هیچ دغدغه ای در حاشیه کمربندی و رودخانه ها رهاسازی می کنند.

,

سلگی بیان کرد: با توجه به شکایات مردمی نسبت به تخلیه فاضلاب این خودروها در حاشیه رودخانه ها، شهر و کمربندی تعدادی از رانندگان خودروها به دادگاه معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه