اخبار داغ

به نتیجه خوب در قایقرانی انتخابی المپیک خوشبین هستم

مجللی: شرایط در پاتایا برای همه یکسان است/ روزی ۱ ساعت حق تمرین کردن داریم

مجللی: شرایط در پاتایا برای همه یکسان است/ روزی ۱ ساعت حق تمرین کردن داریم
مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان گفت: شرایط حاکم بر مسابقات برای همه تیم‌ها یکسان است و با توجه به رکوردهایی که در تهران داشتیم، به کسب سهمیه امیدوارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مهسا مجللی مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان از شرایط سفر به تایلند و موقعیت تیم در پاتایا اظهار کرد: اول اردبیهشت پرواز داشتیم و از عصر پنجشنبه دوم اردبیهشت، در هتل مستقر شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: از بدو ورود به پاتایا باید در قرنطینه در داخل هتل باشیم، این روند باید تا روز ۸ اردیبهشت ادامه داشته باشد و از روز ۸ اردبیهشت تا ۱۲ اردبیهشت ما فقط می‌توانیم طبق برنامه‌ریزی‌های که مسئولان برگزاری مسابقه تدارک دیدند روزی ۱ ساعت که برای هر تیم ساعت مشخصی هست حق تمرین کردن داریم. از ۱۲ اردیبهشت تا ۱۵ اردبیهشت که تاریخ برگزاری مسابقات هست دیگر حق تمرین کردن نداریم.

,

مجللی در ادامه افزود: ما برای بچه‌ها تمریناتی تدارک دیدیم که باید در هتل و اتاق خود انجام دهند که این برنامه ها بصورت انفرادی و در دو وعده صبح و عصر انجام خواهند داد.

,

وی از نحوه برگزاری مسابقه نیز توسط مسئولان این چنین گفت: ما باید هرروز دو بار تست دما سنج بزنیم و نتیجه رو به کادر پزشکی حاضر در مسابقات اعلام کنیم و در پایان روز ۵ قرنطینه باید تست کرونا بدهیم که درصورت منفی بودن امکان تمرین رفتن برای ما مهیا خواهد شد. طبق تدابیری که دیده شده برای تمام تیم‌های حاضر در این تورنمنت فقط روزی یک ساعت از ٨ اردبیهشت امکان تمرین داریم و این موضوع تا ١٢ بیشتر امکان ندارد و بعد از آن باید دوباره تا زمان مسابقه در قرنطینه بود.

,

مجللی در پایان گفت: با توجه به رکوردهایی که در تهران زدیم من به نتیجه خوب خوشبین هستم که بتوانیم خوشحال برگردیم و سهمیه را با خود بیاوریم. از تمام عوامل که در این مدت همراه ما بودند و هستند تشکر می‌کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه