اخبار داغ

شایعه در اردوی آبی؛

جدایی فراز از فرهاد برای رسیدن به نیمکت نارنجی/ کمال‌وند با سایپا به توافق رسید؟!

جدایی فراز از فرهاد برای رسیدن به نیمکت نارنجی/ کمال‌وند با سایپا به توافق رسید؟!
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال پس از مواجهه با پیشنهاد غیررسمی باشگاه سایپا، درحال فراهم‌سازی مقدمات خروج خود از جمع آبی‌هاست.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ هفته گذشته بود که مدیران باشگاه سایپا پس از کسب نتایج ضعیف توسط ابراهیم صادقی، او را از سمت سرمربی‌گری نارنجی‌پوشان برکنار کردند و در ادامه نیز سکان هدایت موقت تیم فوتبال سایپا را به دست محسن بیاتی‌نیا سپردند.

, خبرگزاری دانا,

با انتخاب بیاتی‌نیا از روز نخست هم مشخص بود که وی انتخاب نهایی مدیران سایپا نخواهد بود و آن‌ها درصدد تعیین موقعیتی مناسب برای رونمایی از سرمربی جدید خود خواهند بود.

,

آن‌گونه که از هفته گذشته گمانه‌زنی می‌شد و امروز شایعات به حد بالایی رسید، احتمال حضور فراز کمال‌وند به‌عنوان سرمربی جدید خودروسازان تهرانی بالا گرفته و همه‌چیز در گرو عمل‌کرد شاگردان فرهاد مجیدی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و البته بازگشت کاروان آبی‌ها از جده عربستان خواهد بود.

,

گفته می‌شود که فرهاد مجیدی هم با این جدایی مشکلی ندارد و طی توافقی که بین فراز و فرهاد صورت گرفته، مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در صورت مواجهه با پیشنهاد سرمربی‌گری از یک تیم تهرانی می‌تواند از جمع آبی‌ها جدا شود. درباره این توافق هم گویا فراز کمال‌وند طی هفته گذشته و ضمن تماس‌هایی با مدیران باشگاه سایپا، از آمادگی حضور خود بر روی نیمکت تیم نارنجی‌پوش پرده برداشته و به‌صورت ضمنی برای جدایی از جمع آبی‌پوشان به توافق رسیده.

,

البته به‌دلیل شرایط حساس اردوی استقلال در عربستان سعودی و برای جلوگیری از هرگونه فشار رسانه‌ای، فعلاً فراز کمال‌وند و باشگاه استقلال از هرگونه واکنش نسبت به این خبر سرباز زده‌اند اما باید منتظر ماند و دید که با بازگشت کاروان آبی‌ها به کشور، مدیرفنی فعلی تیم استقلال و دستیار نخست فرهاد مجیدی بر نیمکت این تیم چه تصمیمی خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه