اخبار داغ

یک انتصاب در هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

یک انتصاب در هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی
مهدی زنده بودی، سرپرست هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، مهدی زنده بودی به عنوان سرپرست هیئت استان بوشهر منصوب گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حکم باران چشمه خطاب به زنده بودی آمده است: با توجه به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و موافقت این فدراسیون و با استناد به تبصره3 ماده 10 آیین نامه هیئت های ورزشی، به موجب این ابلاغ جنابعالی از تاریخ 5 اردیبهشت ماه 1400 به عنوان سرپرست هیئت ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر منصوب می شوید.

,

بر همین اساس سرپرست جدید هیئت استان بوشهر می بایست ضمن انجام وظایف محوله، اقدامات لازم را برابر اساسنامه هیئت های ورزشی،تحت نظارت این فدراسیون و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان آن استان، جهت برگزاری مجمع عمومی انتخابی رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در مدت 3 ماه آینده معمول نمایید.

,

مهدی زنده بودی دارای مدرک دکترای مدیریت ورزشی است که در سوابق ایشان تدریس در گروه تربیت بدنی و ورزش دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر آموزش و پژوهش اداره کل ورزش و جوانان بوشهر، کارشناس مسوول گروه ورزش های همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان بوشهر و... دیده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه