اخبار داغ

نماینده مردم نطنز در مجلس:

مردم در انتخابات آینده به برنامه رأی دهند

مردم در انتخابات آینده به برنامه رأی دهند
رحمت‌الله فیروزی گفت: مردم باید از رأی دادن احساسی پرهیز کنند و حتماً به برنامه‌ها و اهداف یک کاندیدا توجه ویژه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت‌الله فیروزی پوربادی، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: یکی از ملزومات تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو، تلاش برای افزایش رضایت‌مندی در میان مردم است و همچنین باید تلاش شود تا بخشی از مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند، التیام بخشیده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: مسئولان شفاف و صادقانه با مردم رفتار کنند تا همه با هر سلایقی که از آن برخوردار هستیم، مشارکت حداکثری را رقم بزنیم.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: انتخاب اصلح در کنار مشارکت حداکثری باید مورد توجه مردم قرار بگیرند و مردم باید بدانند راه‌حل مشکلات کشور در مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح برای بر عهده  گرفتن منصب ریاست جمهوری است.

,

فیروزی پوربادی معقتد است: مردم باید از رأی دادن احساسی پرهیز کنند و حتماً به برنامه‌ها و اهداف یک کاندیدا توجه ویژه داشته باشند تا مبادا به کاندیدایی رأی دهند که برنامه‌های او بیشتر شبیه به شعار و رویاست تا واقعیت. به عبارت بهتر مردم به برنامه رأی دهند نه به حزب و شخص و احساس و شعار.

,

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های رئیس جمهور بعدی حتماً باید چینش کابینه‌ای باشد که از پویایی و شادابی برخوردار باشد و مردم باید این موضوع مهم را از کاندیداها و رئیس جمهور آیند مطالبه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه