اخبار داغ

دو ملی پوش تیم ملی روئینگ برای مسابقات ژاپن انتخاب شدند

دو ملی پوش تیم ملی روئینگ برای مسابقات ژاپن انتخاب شدند
سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ گفت: بهمن نصیری و نازنین ملایی به عنوان ۲ نماینده تیم ملی برای حضور در رقابت‌های توکیو ژاپن و کسب سهمیه المپیک انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، افشین فرزام" در مراسم پایان اردوی تیم ملی روئینگ در الیگودرز افزود: این ۲ نفر از مجموع هشت ورزشکار حاضر در اردو انتخاب شده اند و ۱۵ اردیبهشت امسال در مسابقات توکیو حضور خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ضمن ابراز رضایتمندی از شرایط اردو در شهرستان الیگودرز اظهار داشت: استان لرستان با منابع آبی مطلوب، شرایط بسیار خوبی برای اسکان و برگزاری اردوی تیم های ملی قایقرانی دارد.
,
اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ آقایان و بانوان از ۲۱ اسفند پارسال در دریاچه سد حوضیان الیگودرز آغاز شد و به مدت ۴۶ روز ادامه داشت.
,
روئینگ نوعی قایقرانی و یک رشته ورزشی است که در آن ورزشکاران بر روی یک قایق با استفاده از پارو در رودخانه، دریاچه یا دریا به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
,
در این رشته قایقرانان رو به عقب در قایق نشسته و با استفاده از پارو که با گیره به قایق چسبیده‌است، قایق خود را به سمت جلو هدایت می‌کنند، قایق‌های روئینگ دراز و باریک و ۲ سوی آن‌ها نیمه مدور است.
,
 
,
انتهای پیام؛
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه