اخبار داغ

پارک بانوان گرمه در گیرودار ناهماهنگی مسئولان/ چشم امید بانوان گرمه‌ای به قول استاندار

پارک بانوان گرمه در گیرودار ناهماهنگی مسئولان/ چشم امید بانوان گرمه‌ای به قول استاندار
جانمایی پارک بانوان گرمه از سال ۸۷ به دلیل عدم ناهماهنگی مسئولان شهری به نتیجه نرسید اما استاندار خراسان شمالی در روزهای پایانی سال ۹۹ در سفر به گرمه مبلغ یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای احداث پارک اختصاص داد و مقرر شده که تا پایان خرداد ماه به بهره برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، با توجه به اینکه بانوان پایه اصلی تربیتی خانواده را تشکیل می‌دهند، لذا توجه جدی به سلامت و ورزش بانوان باعث خواهد شد تا شاهد نشاط بیشتر خانواده‌ها و سلامت روحی و جسمی فرزندان در جامعه باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

چند سالی می شود که اجرایی شدن پارک های اختصاصی بانوان در دستور کار قرار گرفته است تا بانوان نیز با خیالی راحت در فضایی امن به تفریح بپردازند، تاکنون در استان خراسان شمالی پنج شهرستان از ظرفیت این پارک ها برخوردار هستند و بانوان می توانند با امنیت خاطر و حضور در این پارک ها از مکان  و امکانات تعبیه شده استفاده کنند.

,

این در حالی است که در شهرستان گرمه تاکنون طی دو مرحله اقدام به ایجاد پارک شده و مکان مورد نظر نیز تعبیه شده، اما باتوجه به اینکه مسئولین شهری به نتیجه نهایی برای محل ایجاد پارک نرسیده اند بعد از گذشت چندین سال از آغاز این طرح در خراسان شمالی این شهرستان تاکنون فاقد پارک بانوان است، از طرفی ایجاد پارک اختصاصی بانوان یکی از مطالبات زنان و دختران این شهر است.

,

مبلغی از بودجه مصوب شده استانداری پرداخت نشده است

, مبلغی از بودجه مصوب شده استانداری پرداخت نشده است, مبلغی از بودجه مصوب شده استانداری پرداخت نشده است,

عباس یعقوبی، شهردار گرمه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: برای احداث پارک بانوان این شهرستان چند محل برای اجرای طرح پیشنهاد داده شده و مکاتبات اداری به استان انجام گرفتهو هم اکنون در انتظار تایید نهایی برای عملیاتی شدن پارک هستیم.

,

وی در رابطه با بودجه یک ونیم میلیاردی که استاندار در آخرین سفر به گرمه طی سال گذشته مصوب کرده بود، گفت: تاکنون هیچ مبلغی به شهرداری پرداخت نشده است.

,

سوله مدیریت بحران برای پارک بانوان مناسب نیست

, سوله مدیریت بحران برای پارک بانوان مناسب نیست, سوله مدیریت بحران برای پارک بانوان مناسب نیست,

حمیدرضانجاری، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه نیز با اشاره به اینکه جانمایی پارک بانوان شهرستان گرمه در سال ۸۷ بعد از بازدیدهای میدانی درمحل فعلی پارک شهید فهمیده شهر گرمه انتخاب شد، ادامه داد: باتوجه به اینکه این پارک از لحاظ موقعیت جغرافیایی در داخل شهر است، مکان مناسبی برای احداث و تکمیل این پارک بود.

,

وی ادامه داد: این در حالی است که بعد از دیوارکشی پارک شهید فهمیده با موقعیت مکانی این پارک مخالفت شد و سوله ورزشی مدیریت بحران شهرستان را برای این مکان پیشنهاد دادند که علاوه بر بسته بودن فضا، کوچک بودنش نیز شرایط مناسبی برای احداثی پارک بانوان نیست، علی رغم اینکه اگر در این مکان احداث شود دیگر قطعا باید تحت عنوان سالن اختصاصی بانوان ذکر شود زیرا شرایط پارک را نخواهد داشت.

,

نجاری خاطرنشان کرد: راه اندازی پارک ویژه بانوان قطعا باعث تقویت روحیه، شادابی و نشاط بین بانوان خواهد شد که اثرات مثبتی را به همراه خواهد داشت.

,

 

,

احداث پارک بانوان گرمه تا پایان خرداد ۱۴۰۰

, احداث پارک بانوان گرمه تا پایان خرداد ۱۴۰۰, احداث پارک بانوان گرمه تا پایان خرداد ۱۴۰۰,

ملیحه یغمایی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی نیز در این رابطه گفت: در حال حاضر درپنج شهرستان بجنورد، اسفراین، شیروان، جاجرم و مانه و سملقان پارک بانوان به بهره داری رسیده است و مورد استفاده بانوان قرار می گیرد.

یغمایی با بیان اینکه در سال ۹۶، برای افتتاح و بهره برداری از پارک های بانوان استان مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون اعتبار تخصیص داده شد، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت پارک بانوان در شهرستان های رازو جرگلان و فاروج دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

,
,
,

این در حالی است که برای ایجاد پارک بانوان در شهرستان گرمه تاکنون مسئولین شهری به نتیجه برای انتخاب مکان زمین و نوع پارک نرسیده اند و این دلیل تاخیر در ایجاد پارک بانوان در این شهرستان بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه جانمایی پارک به عهده شهرستان گذاشته شده است، گفت: در سفر استاندار به شهرستان گرمه مبلغ یک و نیم میلیارد تومان برای ایجاد پارک بانوان شهرستان تخصیص داده شد که در حال تامین اعتبار هستیم تا بنا بر تعهدات داده شده تا پایان خرداد ماه سال جاری شاهد احداث پارک بانوان گرمه باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه