اخبار داغ

ابطال مجمع انتخاباتی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بوشهر قانونی بوده است‌

ابطال مجمع انتخاباتی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بوشهر قانونی بوده است‌
ابطال مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر پس از حدود 2 ماه از برگزاری آن کاملا قانونی و با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، مجمع انتخاباتی هیئت استان بوشهر پس از بررسی و تایید مدارک کاندیداهای احراز این پست توسط اداره کل ورزش و جوانان آن استان طی نامه ای به شماره 6289/205/98/د و تاریخ 9 اسفندماه 1399 به فدراسیون اعلام و در زمان تعیین شده با حضور مهرعلی باران چشمه (سرپرست فدراسیون)  مجمع انتخابی برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پس از گذشت حدود 2 ماه از برگزاری این مجمع بنا بر گزارش احدی از افراد به وزارت ورزش و جوانان مبنی بر بازنشسته بودن محسن بحیرایی، این موضوع از طریق دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفته و صحت بازنشستگی ایشان تایید گردید که مراتب به اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اعلام گردید.

,

اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ضمن عذرخواهی از کم دقتی در بررسی مدارک کاندیداهای مجمع فوق الذکر، مراتب بازنشستگی آقای بحیرایی را اعلام و انتخابات آن استان توسط وزارت ورزش و جوانان ابطال و با پیشنهاد آن اداره کل، دکتر مهدی زنده بودی به عنوان سرپرست جدید هیئت پهلوانی آن استان به فدراسیون معرفی گردید که توسط سرپرست فدراسیون نامیردهردر این پست منصوب گردید.

,

بر همین اساس، مسوولین فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله آقای محسن بحیرایی به عنوان رییس پیشین هیئت استان بوشهر اعلام کردند از تجربیات ایشان در دیگر برنامه های فدراسیون استفاده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه