اخبار داغ

گفتگو با پاکبان همدانی که در مواقع استراحت قرآن تلاوت می کند؛

آرزو دارم رهبرم را از نزدیک ببینم/ قرآن به زندگی ها برکت می دهد

آرزو دارم رهبرم را از نزدیک ببینم/ قرآن به زندگی ها برکت می دهد
امامعلی طاهری گفت: از مسئولین درخواست دارم که برای ما، قشری که شاید هیچ وقت نتوانیم دیداری با رهبری داشته باشیم، شرایط یک ملاقات را فراهم کنند چرا که آرزو دارم رهبرم را از نزدیک ببینم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، در روزهای اخیر عکسی از پاکبان همدانی در فضای مجازی منتشر شد که در حین استراحت قرآن تلاوت می کردند و همین امر موجب شد تا مورد تقدیر امام جمعه همدان قرار گیرند؛ چرا که انس با قرآن هر جامعه ای را نجات می دهد و این روزها که توجه ما به این کتاب آسمانی کمتر شده اقدام پاکبان همدانی جای تقدیر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

امامعلی طاهری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حدود 50 سال سن دارم و 23 سال به شغل پاکبانی مشغول هستم.

,

وی ادامه داد: دارای دو فرزند هستم که یکی از آنها خانه دار و دیگری تازه سربازی اش را تمام کرده است.

,

طاهری با بیان اینکه پدرم مکتبخانه داشته است گفت: از کودکی به قرآن علاقه داشتم و حتی همسرم با اینکه سواد خواندن و نوشتن نداره اما قرآن را بسیار زیبا تلاوت می کند.

,

پاکبان همدانی افزود: شغل پاکبانی سختی های خود را دارد مثل هر شغل دیگری، صبح ها باید زود بیدار شوی و تا دیر وقت مشغول باشی اما این شغل برکت دارد.

,

وی تاکید کرد: شب هایی را خیس شده به خانه می آییم، زمان هایی که بارندگی باشد.

,

طاهری گفت: از مسئولین درخواست دارم که برای ما قشری که شاید هیچ وقت نتوانیم دیداری با رهبری داشته باشیم تقاضا می کنم شرایط یک ملاقات را فراهم کنند چرا که آرزو دارم رهبرم را از نزدیک ببینم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه