اخبار داغ

امام جمعه سنندج:

کمک های مومنانه بزرگترین جهاد فی سبیل الله است/ سپاه در تمامی بحران ها در کنار مردم نیازمند بوده است

کمک های مومنانه بزرگترین جهاد فی سبیل الله است/ سپاه در تمامی بحران ها در کنار مردم نیازمند بوده است
امام جمعه سنندج گفت: کمک های مومنانه بزرگترین جهاد فی سبیل الله و الگوی سخاوت و تعاون برای تمام کشورهای جهان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج عصر امروز در در دوازدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه که در سالن آزادی سنندج برگزار شد اظهار کرد: کمک مومنانه آرامش خاطری برای نیازمندان و موجب خوشحالی است چرا که تمام اعضای جامعه ی بشریت به مانند یک ساختمان است که نیاز به همکاری و تعاون دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی گفت: مردم خیر کردستان و سپاه در تمامی بحران ها در کنار مردم نیازمند و آسیب دیده بوده اند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

,

ماموستا رستمی افزود: همزمان با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه و مواسات، سپاه مثل همیشه به عنوان نهادی پیشتاز در این عرصه ورود کرد و با شناسایی افراد نیازمند و دستگیری از آنان گام بسیار ارزشمندی در حمایت از اقشار نیازمند برداشته است.

,

وی با بیان اینکه با گسترش کمک‌های مومنانه و  ایثار، شاهد ترویج مودت، رحمت، اخوت و برادری در میان افراد جامعه در کشور خواهیم بود ادامه داد: تامین جهیزیه نیز یک اقدام ارزشمندی است چرا که سبب تشکیل پایه های زندگی در جوانان نوبخت می شود.

,

ماموستا رستمی اضافه کرد: کمک های مومنانه بزرگترین جهاد فی سبیل الله و الگوی سخاوت و تعاون برای تمام کشورهای جهان است و قطعاٌ همدلی و مواساتی که امروز در کشور ما شکل گرفته است قطعا موجب عبور از بحران و شکست این ویروس منحوس خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه