اخبار داغ

اولین جلسه تمرین تیم ملی آبهای آرام در پیست انتخابی المپیک تایلند

اولین جلسه تمرین تیم ملی آبهای آرام در پیست انتخابی المپیک تایلند
دبیرکل فدراسیون قایقرانی و سرپرست تیم آبهای آرام اعزامی به انتخابی المپیک تایلند گفت: ملی‌پوشان امروز پس از پنج روز قرنطینه اولین جلسه تمرین خود را انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا صابونچی در گفت‌و‌گو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی بیان کرد: از روز پنجشنبه ۲اردیبهشت که وارد تایلند شدیم تا به امروز ۷اردیبهشت در هتل در قرنطینه بودیم و طبق جواب تست کرونایی که روزه یکشنبه از ما گرفته شد و جواب منفی بود به ما اجازه خروج از هتل را دادند و طبق بخش نامه مسابقات به مدت ۵روز از امروز روزی یک ساعت نیم اجازه تمرین کردن در پیست را داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درادامه گفت: شرایط اینجا کمی سخت هست و بچه ها به هیچ عنوان اجازه حضور در اتاق های همدیگر را ندارند و مسئولان برگزاری مسابقات درخصوص بسیار حساس هستند و سخت می گیرند ما امروز توانستیم جلسه اول تمرین خود را پس ۵روز انجام دهیم.

,


صابونچی در ادامه گفت: براساس برنامه هرتیم روزی یک ساعت نیم حق تمرین دارد این روند تا روزه یکشنبه هفته آینده ادامه پیدا خواهد کرد سپس دوروز استراحت و در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت مسابقات برگزار خواهد شد.

,
,


وی در ادامه گفت: شرایط بچه ها طوری هست که در اتاق‌های خود در قرنطینه نیز تمرین های منسجم و منظمی را انجام می دهند که  امادگی بدن خودشان را حفظ کنند.

,
,


صابونچی در پایان گفت: با توکل به خدا و دعای خیر مردم تلاش خواهیم کرد پیام آور شادی برای مردم عزیزمان باشیم.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه