اخبار داغ

با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) صورت گرفت؛

احداث ۱۴ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی خراسان‌جنوبی

احداث ۱۴ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی خراسان‌جنوبی
رحیمی گفت: تفاهم‌نامه‌ مشترکی بین بهزیستی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) جهت ساخت مسکن مددجوی بهزیستی منعقد شد که سهم خراسان‌جنوبی از این تفاهم‌نامه احداث 14 واحد مسکونی در چهار شهرستان خراسان‌جنوبی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در خراسان‌جنوبی پروژه‌های زیادی را اجرا کرده و در دست اجرا دارد که یکی از این پروژه‌هایی که در حال حاضر در استان در حال انجام است، ساخت مسکن برای مددجویان نیازمند بهزیستی استان که فاقد مسکن مقام و مناسب هستند، در چهار شهرستان قاین، نهبندان، بشرویه و زیرکوه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
حسن رحیمی معاون مشارکت‌های مردمی اشتغال و مسکن بهزیستی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در این خصوص اظهار کرد: شهریورماه سال گذشته تفاهم‌نامه‌ مشترکی بین بهزیستی و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) جهت ساخت مسکن مددجویان بهزیستی منعقد شد که سهم خراسان‌جنوبی از این تفاهم‌نامه احداث ۱۴ واحد مسکونی در چهار شهرستان استان است.
,
 
,
وی افزود: مساحت این واحدهای مسکونی حدود ۶۰ مترمربع است و هر واحد ۱۸۰ تا ۱۹۰ میلیون تومان هزینه ساخت دارد.
,
 
,
معاون مشارکت‌های مردمی اشتغال و مسکن بهزیستی خراسان‌جنوبی بیان کرد: از شهریورماه سال گذشته تاکنون ۶ واحد از مجموع ۱۴ واحد به اتمام رسیده و تحویل مددجویان شده و تلاش می‌شود مابقی واحدها نیز تا پایان سال جاری به پایان برسد.
,
 
,
رحیمی عنوان کرد: تمام هزینه ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان بهزیستی بدون تسهیلات و بدون سهم آورده مددجو با مشارکت بهزیستی و قرارگاه خاتم الانبیا(ص) انجام شده است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: به دلیل برخی مشکلات، بسیاری از جامعه هدف بهزیستی در ساخت مسکن مقاوم اقدامی نکرده بودند که بهزیستی با هدف توانمندسازی جامعه هدف و اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و طرح‌های متنوع و تفاهم‌نامه‌های مختلف موجب توفیقات خوبی در استان حاصل شد.
,
 
,
معاون مشارکت‌های مردمی اشتغال و مسکن بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: از این ۱۴ واحد به تفکیک دو واحد در شهرستان نهبندان روستاهای سیدال و کله‌سفید و سه واحد در شهرستان زیرکوه روستاهای بارنجگان، تجنود و شهر حاجی‌آباد و یک واحد در روستای آفریز قاین افتتاح و تحویل مددجویان شده است. 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه